![]() |
|
| |||
| |||
| Havde en skuffende øjeblik, hvor jeg opdagede, jeg havde gået fra 3 / 4 green cards til 1 ![]() Så kiggede jeg på PM's, ingen underretning om negative rep .. Derefter kontrolleres medlemmer listen .. og hele personalet er stadig fuld rep, men bortset fra det everyones 1 kort! (Undtagen 2 personer på 2cards ..) Denne temp. eller hvad er der sket?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fast. Seneste software opgradering nulstille den. Tak for påpeget dette.
| |||
| |||
| Ah god ![]() Intet problem, jeg bare fik skræmt, at jeg havde for nylig begyndt at give nogle virkelig trashy råd ..
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minen isnt fast. im min profil det siger jeg har 5 gode REPS og ingen dårlig REPS og det viser kun 3 grønne ting, når jeg sender ..
|
| |||
| |||
| Yeah, men kortene ikke svarer til, hvor mange Pos. REPS du har modtaget. Det fungerer på et pointsystem - Hvis Dave REPS du det giver mere plus eller minus point, end hvis jeg gør.
|
| |||
| |||
| Afhænger som REPS dig, nogle har mere magt end andre. Du får en grønt lys for hver 25pts. Når vi opgraderer det defaults 1 grøn for 100pts. Du har 54pts og har altid, det er bare lyset ratio at messer op. |
|
| |||
| |||
| og jeg har ... |
|
| |||
| |||
| hvad? |
|
| |||
| |||
| Hvis du mener, du ønsker at vide, hvor mange point du har ikke være så doven. Kig dig selv.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Please Help! Min bærbar Pludselig Won't Connect! | pixie | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 28 oktober 2009 11:45 |
| PC pludselig gik døde | stealthking | General Hardware Chat | 1 | 1 juni 2009 08:20 |
| HDD pludselig ikke genkendt | streetcatspenyo | Drives & flytbare medier | 1 | 24. maj 2009 06:00 |
| Hvordan har denne PC dø så pludseligt? | amsung2 | General Hardware Chat | 1 | 21. sep 2008 03:44 |
| RAM sticks pludselig ikke kan lide hinanden | CallumUK | CPU, bundkort og RAM | 2 | 4 februar 2008 11:20 |
| Thread Tools | |
| |