![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oli pettymys hetki, kun ymmärsin, olin poissa 3 / 4 vihreät kortit 1 ![]() Siksi olen tutustunut PM: n, ei ilmoitus negatiivinen rep .. Sitten tarkastetaan jäsenten luettelo .. ja kaikki työntekijät, ovat edelleen täysin rep, mutta siitä everyones 1-kortti! (Paitsi 2 henkilöä 2cards ..) Tämä temp. tai mitä on tapahtunut?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fixed. Viimeaikaiset ohjelmiston päivitys palauttaa sen. Kiitos viittaa tähän.
| |||
| |||
| Ah hyvä ![]() Ei hätää, olen juuri pelkää, että olin viime aikoina alkaneet antaa joitakin todella surkea neuvoja ..
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kaivoksen isnt vahvistettu. im profiiliini sanotaan olen 5 hyvä ripsi eikä huono ripsi ja se vain osoittaa, 3 vihreää asioita, kun voin viedä ..
|
| |||
| |||
| Joo, mutta kortit eivät vastaa kuinka monta Pos. Ripsi olet saanut. Se toimii ekopistejärjestelmää - Jos Dave ripsi teille, että se antaa enemmän plus tai miinus pisteitä kuin jos minä.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Depends jotka ripsi teitä, joissakin on enemmän valtaa kuin toisilla. Saat yksi vihreä valo kunkin 25pts. Kun päivittää oletuksena 1 vihreä 100pts. Olet 54pts ja aina on, se on vain valossa suhde että messes ylöspäin. |
|
| |||
| |||
| ja olen ... |
|
| |||
| |||
| mitä? |
|
| |||
| |||
| Jos tarkoita sitä mitä olet aina halunnut tietää, kuinka monta pistettä sinulla ei olla niin laiska. Katsokaa itse.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Auta! My Laptop Yhtäkkiä ei yhdistä! | Pixie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 3 | 28 lokakuu 2009 11:45 |
| PC yhtäkkiä meni kuollut | stealthking | Rautatavaran Chat | 1 | 1st Jun 2009 08:20 |
| HDD yhtäkkiä ei tunnisteta | streetcatspenyo | Drives & Removable Media | 1 | 24. toukokuuta 2009 06:00 |
| Kuinka tämä PC kuolee niin yhtäkkiä? | amsung2 | Rautatavaran Chat | 1 | 21. Sep 2008 03:44 |
| RAM-tikkuja yhtäkkiä eivät pidä toistensa | CallumUK | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 4th Feb 2008 11:20 |
| Thread Tools | |
| |