![]() |
|
| |||
| |||
| Hadde en skuffende øyeblikk da jeg skjønte at jeg hadde gått fra 3 / 4 grønt kort til 1. ![]() Så jeg så på PM's, ingen varsling om negative rep .. Deretter kontrolleres medlemslisten .. og alle ansatte er fortsatt full rep, men bortsett fra at everyones 1 kortet! (Bortsett fra 2 personer på 2cards ..) Dette temp. eller hva er skjedd?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fast. Nyere programvare oppgradering tilbakestille det. Takk for pekende ut av dette.
| |||
| |||
| Ah gode ![]() Ingen fare, jeg ble akkurat redd for at jeg hadde nylig begynt å gi noen egentlig verdiløs råd ..
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gruva isnt løst. im profilen min står det at jeg har 5 gode representanter og ingen dårlige representanter, og det viser bare 3 grønne ting når jeg legger ..
|
| |||
| |||
| Ja, men kortene ikke samsvarer med hvor mange Pos. Representanter du har mottatt. Det fungerer på et poeng system - Hvis Dave representanter du det gir mer pluss eller minus poeng enn om jeg gjør.
|
| |||
| |||
| Avhenger som representanter deg, noen har mer makt enn andre. Du får ett grønt lys for hver 25pts. Når vi oppgradere den som standard satt til 1 grønt for 100pts. Du har 54pts og alltid ha, det er bare lyset ratio at søl opp. |
|
| |||
| |||
| og jeg har ... |
|
| |||
| |||
| hva? |
|
| |||
| |||
| Hvis du mener du vil vite hvor mange poeng du trenger ikke være så lat. Se selv.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Please Help! Min laptop Plutselig Won't Connect! | pixie | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 28 oktober 2009 11:45 |
| PC plutselig gikk død | stealthking | General Hardware Chat | 1 | 1 juni 2009 08:20 |
| HDD plutselig ikke gjenkjent | streetcatspenyo | Drivere og flyttbare medier | 1 | 24 mai 2009 06:00 |
| Hvordan ble denne PC dø så plutselig? | amsung2 | General Hardware Chat | 1 | 21. sep 2008 03:44 |
| RAM kjepper plutselig ikke liker hverandre | CallumUK | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 4 feb 2008 11:20 |
| Thread Tools | |
| |