![]() |
|
| |||
| |||
| Hade en besvikelse när jag insåg jag hade gått från 3 / 4 grönt kort till 1 ![]() Så jag tittade på PM: s, ingen anmälan om negativa rep .. Då kontrolleras medlemmar listan .. och all personal är fortfarande fullt rep, men bortsett från detta allas 1 kortet! (Utom 2 personer på 2cards ..) Detta temp. eller vad som hände?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fast. Senaste mjukvaruversionen återställa det. Tack för att påpekat detta.
| |||
| |||
| Ah bra ![]() Inga problem, jag kom precis rädd att jag nyligen börjat ge några riktigt USEL råd ..
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gruvan isnt fast. im min profil står det att jag har 5 bra representanter, och inga dåliga representanter och det visar endast 3 grön saker när jag ..
|
| |||
| |||
| Ja men korten inte motsvarar hur många Pos. Representanter du har fått. Det fungerar på ett poängsystem - Om Dave representanter du ger mer plus eller minus poäng än om jag gör.
|
| |||
| |||
| Beror som representanter du, vissa har mer makt än andra. Du får ett grönt ljus för varje 25pts. När vi uppgradera den standard 1 grön för 100pts. Du har 54pts och har alltid, det är bara ljuset förhållandet att mässar upp. |
|
| |||
| |||
| och jag har ... |
|
| |||
| |||
| va? |
|
| |||
| |||
| Om du menar att du vill veta hur många poäng du har inte så lata. Titta själv.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|