mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Fairly awesome Google ranking!

Reply

Thread Tools
Old 10. sep 2008, 15:05
Redaktør Gruppen

Default Fairly awesome Google ranking!

http://www.google.co.uk/search?hl=en...ryUK|countryGB

Kun lige har bemærket dette. Skrive i Intel Burn Test i Google giver den første hit som her, over det officielle downloade websted til programmet!

Ikke en dårlig indsats! Og måske give os nogle mere trafik, hvis dette program bliver mere brug.

Edit: Det ser ud til, at det har været kortlivet ..... Vi er gået ned.

Edit2: Faktisk er det nu kun vises, når du vælger at se sider, kun fra UK. I modsat fald kommer op som ottende.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10. sep 2008, 15:17
Redaktør Gruppen

Øverst på listen i USA.

Old 10. sep 2008, 15:49
Donor-Gruppen

Jeg har lige hentet den fra linket Serverguy indsendt. Hvis jeg læste linket korrekt før jeg hentede det jeg tror, du kan sætte et link her for download. Hvis det er tilfældet ville, at ikke også få flere hits på oksekød op på google score på oksekød op ad potentiale? Jeg ved det virkelig ikke, hvordan alle, der arbejder lol.
Old 10. sep 2008, 16:23
Donor-Gruppen

Var grunden til, at jeg besluttede at dukke op her, faktisk. Lige har skrevet i "edb-forum«, fordi jeg var sådan træt af nogle andre fora og ønskede at hjælpe og fundet jer et stykke tid tilbage:)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 10. sep 2008, 17:26
Donor-Gruppen

LOL og du er den grund, jeg befængt dette sted Carbon så nu de ved, hvem der bærer skylden. Du fortalte mig om det på "unævnelig" forum. Jeg spørger mig selv, hvis jeg blev forbudt dér ved, at nazisternes mod? Jeg aldrig kom tilbage, men han virkede som den type at forbyde enhver, der havde en gratis troede lol.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hi everyone! Jeg er interesseret i at møde nye awesome mennesker i her. Computere Indføre Yourself Her 6 27 januar 2009 09:16
Awesome dag mrdaveyk Off Topic Discussion 10 26th May 2008 11:02
Strange / Awesome Gadgets evilfantasy Off Topic Discussion 23 16 marts 2008 12:50
Google bringer antivirus værktøjer til Google Desktop Pamela22 Web Design, Hosting & SEO 6 3 juni 2007 17:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.