![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.google.co.uk/search?hl=en...ryUK|countryGB Kun lige har bemærket dette. Skrive i Intel Burn Test i Google giver den første hit som her, over det officielle downloade websted til programmet! Ikke en dårlig indsats! Og måske give os nogle mere trafik, hvis dette program bliver mere brug. Edit: Det ser ud til, at det har været kortlivet ..... Vi er gået ned. Edit2: Faktisk er det nu kun vises, når du vælger at se sider, kun fra UK. I modsat fald kommer op som ottende.
|
| |||
| |||
| Øverst på listen i USA. |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige hentet den fra linket Serverguy indsendt. Hvis jeg læste linket korrekt før jeg hentede det jeg tror, du kan sætte et link her for download. Hvis det er tilfældet ville, at ikke også få flere hits på oksekød op på google score på oksekød op ad potentiale? Jeg ved det virkelig ikke, hvordan alle, der arbejder lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var grunden til, at jeg besluttede at dukke op her, faktisk. Lige har skrevet i "edb-forum«, fordi jeg var sådan træt af nogle andre fora og ønskede at hjælpe og fundet jer et stykke tid tilbage:)
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| LOL og du er den grund, jeg befængt dette sted Carbon så nu de ved, hvem der bærer skylden. Du fortalte mig om det på "unævnelig" forum. Jeg spørger mig selv, hvis jeg blev forbudt dér ved, at nazisternes mod? Jeg aldrig kom tilbage, men han virkede som den type at forbyde enhver, der havde en gratis troede lol. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hi everyone! Jeg er interesseret i at møde nye awesome mennesker i her. | Computere | Indføre Yourself Her | 6 | 27 januar 2009 09:16 |
| Awesome dag | mrdaveyk | Off Topic Discussion | 10 | 26th May 2008 11:02 |
| Strange / Awesome Gadgets | evilfantasy | Off Topic Discussion | 23 | 16 marts 2008 12:50 |
| Google bringer antivirus værktøjer til Google Desktop | Pamela22 | Web Design, Hosting & SEO | 6 | 3 juni 2007 17:38 |
| Thread Tools | |
| |