![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.google.co.uk/search?hl=en...ryUK|countryGB Maar net zag dit. Typen in Intel Burn Test in Google geeft de eerste hit als hier, boven de officiële site downloaden voor het programma! Geen slecht werk! En kan ons wat meer verkeer als dit programma krijgt meer gebruik. Edit: Het blijkt dat deze is van korte duur ..... Wij zijn verhuisd naar beneden. Edit2: Eigenlijk is het nu alleen weergegeven als u ervoor gekozen om alleen pagina's uit het Verenigd Koninkrijk. Anders komt als achtste.
|
| |||
| |||
| Top van de lijst in de VS. |
|
| |||
| |||
| Ik heb net gedownload vanaf de verbinding Serverguy gepost. Als ik lees de link correct voordat ik gedownload Ik denk dat je zou kunnen stellen een link hier voor het downloaden. Als dat zo is zou dat niet ook zorgen voor meer hits op rundvlees van de Google gast aan rundvlees op de ad-potentieel? Ik weet niet hoe dat werkt lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Was de reden heb ik besloten om te laten zien hier, eigenlijk. Net getypt in 'computer forum' want ik was soort moe van sommige andere forums en wilde helpen en vinden jullie een tijdje terug:)
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| LOL en u bent de reden dat ik deze plaats aangetaste Carbon nu zij weten wie de schuld. Je vertelde me over het op de "onnoembaar" forum. Ik vraag me af of ik werd verboden er door die nazi-mod? Ik heb nooit ging terug, maar hij leek het type voor een verbod op iemand die had een vrije gedachte lol. |