![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.google.co.uk/search?hl=en...ryUK|countryGB Bare merke til dette. Skrive i Intel Burn Test på Google gir det første treffet som her, over offisielle dowload nettsted for programmet! Ikke en dårlig innsats! Og kan ta oss litt mer trafikk hvis dette programmet blir mer bruk. Edit: Det virker som det har vært kort bodde ..... Vi har gått ned. Edit2: Egentlig er det nå bare vises når du velger å vise sider bare fra Storbritannia. Ellers den kommer opp i åttende.
|
| |||
| |||
| Øverst på listen i USA. |
|
| |||
| |||
| Jeg har akkurat lastet det ned fra linken Serverguy inn. Hvis jeg leste koblingen riktig før jeg lastet ned det jeg tror du kan legge en link her for nedlasting. I så fall ville det ikke også bringe flere treff på oksekjøtt opp google score til oksekjøtt opp annonsen potensial? Jeg vet ikke hvordan alle som arbeider lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Var årsaken til at jeg bestemte meg for å vise deg her, faktisk. Bare skrev i datamaskinen forum "fordi jeg var liksom lei av enkelte andre fora og ønsket å hjelpe og funnet dere en stund tilbake:)
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| LOL Og du er grunnen til at jeg infested dette stedet Carbon så nå de vet hvem skylden. Du fortalte meg om det på "unmentionable" forum. Jeg lurer på om jeg var bannlyst det etter at Nazi mod? Jeg har aldri gikk tilbake, men han virket som type å forby alle som hadde en ledig tanke lol. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei alle sammen! Jeg er interessert i å møte nye kjempebra folk her inne. | PC | Presenter deg selv her | 6 | 27 januar 2009 09:16 |
| Fantastisk dag | mrdaveyk | Av Emne Diskusjon | 10 | 26 juni 2008 11:02 |
| Stange / Awesome Gadgeter | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 23 | 16 mars 2008 12:50 |
| Google bringe antivirus verktøyene til Google Desktop | Pamela22 | Web Design, hosting & SEO | 6 | 3 juni 2007 17:38 |
| Thread Tools | |
| |