![]() |
|
| |||
| |||
| Även om jag inte funnits alltför länge, tänkte att jag skulle ge min tummen upp för samhället att du har börjat bygga upp här. Urvalet av avsnitten är bra och täcker de flesta aspekter som du någonsin vill diskutera när det gäller datorer. Kanske utformning skulle kunna göra med några tweaks och det verkar vara en liten vit bryta längst upp på sidan strax under böjda delar i Firefox, men annat än att allt ser mycket bra. Massor av bra information och råd knackar runt, ser fram emot att vara en del av en begåvad samfundet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tack för firefox heads up ...
| |||
| |||
| Jag utgår från att du skulle vara nöjd med mallen nu som TCF används nu vBulletin. Jag utgår från att TCF använde phpBB vid tidpunkten för det här inlägget. Jag håller helt med dig, detta forum är väldigt begåvad! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Spec'ed ett system, skulle vilja ha en bit av Feedback | mctw | General Hardware Chat | 8 | 25 maj 2009 11:42 |
| Site Feedback | Mohit | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 8 januari 2009 11:20 |
| Roligaste Ebay Respons Någonsin! | jimmayor007 | Off Topic Discussion | 8 | 15 november 2008 16:05 |
| Feedback | Shawn | Gemenskapen Nyheter & Chat | 1 | 23 mars 2008 15:41 |
| Behöver Feedback | Thunderer | General Hardware Chat | 10 | 14 oktober 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |