![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I dag har jeg tilføjet enkelte RSS-feeds til separat fora.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sweet thanks Dave:)
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| iSpy lyder som en god ting. Hvad gør de RSS feeds egentlig?
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg kunne lide den iSpy fungere mere og mere, det store, at jeg kan vildt og ikke kun se de stillinger, men læst det meste af det såvel
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| iSpy viser sig at være en reel bonus! |
|
| |||
| |||
| Yay! |
|
| |||
| |||
| iSpy er god. Jeg kunne lide det: D |
|
| |||
| |||
| At iSpy ting er strålende stor Desuden
__________________ Euro Championships spids = Spanien & Torres <- Damn jeg burde have lagt en satsning på dem Make Poverty History Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig |