mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Folding @ home: falsning til gavn for menneskeheden

Reply

Thread Tools
Old 4. december 2008, 15:03
Donor-Gruppen

http://folding.stanford.edu/

Jeg synes, vi skal starte et hold. Hvad er falsning?

Grundlæggende Stanford University bruger et program, at de sælger til dig, så du kan donere nogle af computerens processorkraft for at beregne ting, der efter afsluttet de data sendes tilbage. Disse data vil hjælpe dem med at finde behandling og / eller helbredelsesmetoder for ting som kræft. Jeg har faktisk gjort det før for lang tid siden på et andet forum. ikke har gjort det fornuftigt. Jeg synes, vi skal starte et officielt hold og se, om vi kan rack op punkter til at konkurrere med andre teams. Hvordan de punkter arbejde er enkel -

Afhængigt af kompleksiteten af de data packet du er sendt, bliver du tildelt point, når den er afsluttet behandling. Der er 2 rake systemer - dit hold vs andre hold, og du vs de andre i dit team.

Du kan slå programmet til og fra efter behag, så når du ikke bruger din computer, kan du køre programmet og dermed hjælpe Stanford med sin forskning.

Du kan også bruge din PS3 (it folderne meget hurtigt), og du kan også tilmelde flere computere til at arbejde for din egen profil på holdet på en gang.

hvad siger du dave? kan vi give det et skud?

Hvis du ønsker at hjælpe menneskeheden, så klik her -> http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/createteam.pl

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 4 december 2008, 16:03
Redaktør Gruppen

Dens gjort ... lad mig grave tråden op et sekund.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 4 december 2008, 16:06
Donor-Gruppen

<Please Ikke link til apotek sites, via links eller images, nr. Biggie bare lade dig know>

gjorde ikke kender. lol.
Old 5 december 2008, 06:29
Administrator Gruppen

Virker som en rigtig god idé, skrumple denne tråd man som mig væk det meste af w / udgang. Vil derefter se på at få det setup.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 5 december 2008, 06:51
Administrator Gruppen

Udseende SG startede det, må have glemt det, http://www.computer-juice.com/forums...ng-home-18747/
Old 5 december 2008, 08:58
Redaktør Gruppen

Yeh, I'm just forsøger at grave adgangskoden op igen. Jeg har mistet en masse mail før, som er arkiveret, og et sted indeholder detaljerne.

Ellers bare sættes op igen.

Old 5. december 2008, 11:39
Donor-Gruppen

Det er fantastisk! Det ville være cool hvis vi kunne give andre en lille præmie eller noget, for der nogensinde har de fleste punkter for vores team efter et par måneder. Ya vide, at give forum medlemmer nogle motivation at folde mere.
Old 5 december 2008, 12:01
Redaktør Gruppen

Hmmm, jeg har en reol fuld af servere, der kører ud på kontoret, ikke at gøre noget hele natten, og 3 servere ovenpå gør næsten ingenting på alle (kun til brug i hjemmet).

Måske skulle jeg få dem falsning ....

Old 5 december 2008, 12:06
Donor-Gruppen

Og jeg har 3 spil computere + en PS3. Jeg vil starte falsning også. Jeg vil så snart jeg kender holdet er oppe at køre igen. = D
Old 8 December 2008, 17:41
Redaktør Gruppen

Være sikker på og læse op på det, før du starter falsning. Hvis du kun har én eller to PC's og bruge dem en masse derefter falsning vil ikke være for dig. Det er mere rettet mod tomgang PC's processorer.

Dave måske ønsker at oprette et FAH forum også for Google-søgninger samt til spørgsmål og team-medlemmer til at diskutere emner.

http://www.stanford.edu/group/pandeg...FoldingFAQ.pdf

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.