![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De første 5 "TCF medlem" s til post her kan få en gratis opgradering til donator status.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Imponerende. Jeg vil donere men jeg er lidt kort om kontanter atm. : V
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på om jeg betragter som en ikke nyt medlem? men jeg er certianly skal bruge fora fra nu af. Håber jeg får det!
| |||
| |||
| Jeg har lige indset det siger nyt medlem: (, undskyld, hvis jeg blev anoying udstationering dette. Mabye din følelse rart og vil lade mig få det alligevel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blimey Jeg tænkte flere mennesker ville have sprunget på dette nu.
|
| |||
| |||
| Du ville ikke tro, hvor mange medlemmer PM mig at sige, de er fattige eller er for ung til at have en PayPal-konto, så glip af disse tråde. ![]() IS 23 Det synes du er en normal TCF medlem, måske du har ændret overnatning, nye medlemmer skifte til normal medlemmer automatisk, enten på den måde kan du have en sammen med Carbon. Tak. |
|
| |||
| |||
| hvad et resultat, der er! Mange tak. |
|
| |||
| |||
| Må jeg spørge, hvad disse 'frynsegoder' er? : O Jeg har lige så redigere knap, der var virkelig anoying mig ikke at være i stand til at gøre det. x |
|
| |||
| |||
| Citat:
Frynsegoder her> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...763/ # post25098 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke en dårlig tilbyde der Dave, synes ikke som så mange mennesker ønsker, at frynsegoder tho
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Real-time Mobile Memory Status Rapport & Monitor | Ozzie82 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 6 | 12 juli 2009 04:04 |
| Internet Connection Status plz Hjælp Hurtigt | tinkerbell | Networking, Modemer & VoIP | 14 | 29th Apr 2009 01:56 |
| "Hvis du er en donator .. mere google besøgende" spørgsmål | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Fællesskabet News & Chat | 3 | 10. jun 2008 10:58 |
| Donator status | Eltocliousus | Fællesskabet News & Chat | 5 | 25th Apr 2008 09:07 |
| Thread Tools | |
| |