![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De eerste 5 "TCF Lid" s naar post hier kan een gratis upgrade naar donateur status.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ontzagwekkend. Ik wil doneren, maar ik ben een beetje kort op cash atm. : V
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik weet niet zeker of ik klasse als een niet nieuw lid? maar ik ben certianly gaat worden met behulp van de forums van nu af aan. Hope I get it!
| |||
| |||
| Ik realiseerde het zegt nieuw lid: (, sorry als ik werd anoying terbeschikkingstelling dit. Mabye uw gevoel mooi en laat mij het toch? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Verdraaid Ik dacht dat meer mensen zouden zijn sprong over dit inmiddels.
|
| |||
| |||
| Je zou niet geloven hoeveel leden PM mij zeggen ze arm zijn of zijn te jong om een PayPal-account hebben, dan mist deze draden. ![]() 23 Het lijkt u een normale TCF lid, hebt u misschien veranderd overnachting, nieuwe leden veranderen naar de normale leden automatisch, hetzij manier kunt u samen met een Carbon. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| wat een resultaat dat is! Hartelijk dank. |
|
| |||
| |||
| Mag ik vragen wat deze 'extra' zijn? : O Ik zag de knop Bewerken dat was echt anoying me niet in staat om dat te doen. x |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Viezeriken hier> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...763/ # post25098 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geen slecht aanbod er Dave, lijken niet zoals veel mensen willen dat de viezeriken tho
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spyware & Security | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Real-time Mobile Memory Status Report & Monitor | Ozzie82 | Laptops, Mobiles & PDA's | 6 | 12 jul 2009 04:04 |
| Internet Connection Status Plz Help Snel | Tinkerbell | Netwerken, modems & VoIP | 14 | 29 apr 2009 01:56 |
| "Als je een donateur .. google meer bezoekers" vraag | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 10 jun 2008 10:58 |
| Donateur status | Eltocliousus | Gemeenschap Nieuws & Chat | 5 | 25 apr 2008 09:07 |
| Thread Tools | |
| |