![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De første 5 "TCF Member" s å poste her kan få en gratis oppgradering til donator status.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fryktinngytende. Jeg vil donere men jeg er litt short på cash minibank. : V
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er ikke sikker på om jeg klassen som en ikke nytt medlem? men jeg er certianly skal bruke forumet fra nå av. Håper jeg får den!
| |||
| |||
| Jeg skjønte det står nytt medlem: (, beklager hvis jeg ble anoying innlegg dette. Mabye din følelse hyggelig, og vil la meg få det likevel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blimey Jeg trodde at flere ville ha hoppet på dette nå.
|
| |||
| |||
| Du ville ikke tro hvor mange medlemmer PM meg si det er dårlig eller er for ung til å ha en PayPal-konto, og gå glipp av disse trådene. ![]() IS 23 Det synes du er en normal TCF medlem, kanskje du endret over natten, nye medlemmer endres til normal medlemmer automatisk, enten måten kan du ha en sammen med karbon. Takk. |
|
| |||
| |||
| hva et resultat som er! Mange takk. |
|
| |||
| |||
| Kan jeg spørre hva disse "perks" er? : O Jeg så på Rediger-knappen som var virkelig anoying meg ikke å kunne gjøre det. x |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Perks her> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...763/ # post25098 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke et dårlig tilbud der Dave, er ikke mange mennesker ønsker perks tho
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Avast Home Free Vs. AVG Free Version | P5200 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 18 oktober 2009 18:30 |
| Sanntidsprisdata Mobile Memory Status Rapport og Monitor | Ozzie82 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 6 | 12 juli 2009 04:04 |
| Internet Connection Status plz Hjelp Fast | tinkerbell | Nettverk, modem og VoIP | 14 | 29 april 2009 01:56 |
| "Hvis du er en donator .. mer google besøkende"-spørsmål | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Community News & Chat | 3 | 10 juni 2008 10:58 |
| Donator status | Eltocliousus | Community News & Chat | 5 | 25 april 2008 09:07 |
| Thread Tools | |
| |