![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De första 5 "TCF medlem" är att lägga upp här kan få en gratis uppgradering till donator status.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hemsk. Jag vill donera men jag är lite kort om cash atm. : V
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är inte säker på om jag klass som en icke ny medlem? men jag är certianly kommer att använda de forum som från och med nu. Hoppas jag får det!
| |||
| |||
| Jag har precis insett det står ny ledamot: (, ledsen om jag hade anoying meddelanden här. Mabye din känsla trevlig och jag vill ha det ändå? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| KORS Jag trodde att fler människor skulle ha hoppat på detta nu.
|
| |||
| |||
| Du skulle inte tro hur många medlemmar PM mig att säga att de är fattiga eller är för ung för att ha ett PayPal-konto, så missa dessa trådar. ![]() IS 23 Det verkar som om du är en normal TCF medlem, du kanske har ändrats över en natt, nya medlemmar byta till vanliga medlemmar automatiskt, antingen sättet kan du ha en tillsammans med Carbon. Tack. |
|
| |||
| |||
| vad ett resultat som är! Tack så mycket. |
|
| |||
| |||
| Får jag fråga vad dessa "förmåner" är? : O Jag såg på knappen Redigera det var verkligen anoying mig inte kunna göra det. x |
|
| |||
| |||
| Citat:
Perks här> http://www.thecomputerforums.co.uk/f...763/ # post25098 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte en dålig erbjuda det Dave, verkar inte som många människor vill att extraförmåner tho