![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En af de største afskrækkelsesfaktorer som opkaldsadgang bruger, der har holdt mig væk fra at bruge denne hjemmeside er den mængde reklamer. Ja, jeg kender servere koster penge, licenser koster penge, men jeg tror, at mængden af reklamer, er overdrevet. Plus, de er irriterende, forstyrrende og nogle af dem endda gøre støjgener. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tak for input.
De er meget nemt at ignorere, jeg ikke selv bemærker dem længere. Også den side størrelser er næsten identisk med annoncer, så at fjerne dem ville gøre nogen forskel at indlæse gange. Måske skal du opgradere til bredbånd. 99% af websteder har annoncer, alle de store gør, det er den måde, som internettet er. Tak. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ud af interesse, hvorfor er du på dial-up? |
|
| |||
| |||
| En stor del af Australien (fra hvad jeg har lært) ikke har gjort det til adgang til bredbånd. De skal være forsigtige med deres anvendelse af internettet til at undgå at betale ekstra for at gå over grænser. Firefox med Ad Block Plus add-on, og jeg kan ikke se nogen annoncer på en side, jeg besøger. :) Dette site ser meget anderledes, hvis jeg kommer her uden ABP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Annoncerne ikke genere mig overhovedet.
| |||
| |||
| For the record this site øjeblikket koster mig $ 400 om måneden. That's 5 grand et år mate! Ikke at nævne den tid det tager fra hver og en af mine dage. Jeg derefter tilbyde det gratis til det's medlemmer. Selvfølgelig må jeg være nødder ... Men ikke nødder nok til at fjerne annoncerne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jeg køre, og jeg havde ingen anelse om der endnu var nogen reklamer indtil jeg bygget mit nye maskine og kom her, før jeg installeret ABP: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har for nylig installeret vista og var nødt til at bruge IE7 i et stykke tid før jeg har installeret alle opdateringer, og så endelig Firefox, og det var helt anderledes at bruge det i firefox! Alle 4 i googleads, det blinkende ting øverst ved siden af googlead, den ene øverst til højre på hjemmesiden og en i bunden var alle her og var temmelig irriterende i et omfang, men så snart jeg har installeret Firefox + ABP Det var tilbage til normal igen:) Ikke bryder annoncer? Get Firefox + ABP ... de er begge gratis, du gerne være nødder ikke til.
|
| |||
| |||
| Thanks for the support. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glem det.