![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Yksi suurimmista pelotteet kuin dial up käyttäjälle, joka on pitänyt minut poissa käytöstä tällä sivustolla on määrä mainoksia. Kyllä, tiedän palvelimet kalliiksi, lisenssit maksaa rahaa, mutta mielestäni määrä mainoksia on liikaa. Plus, ne ovat ärsyttäviä, häiritsevät ja jotkut heistä jopa tehdä ääniä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thanks for the input.
Ne ovat erittäin helppo jättää huomiotta, enkä edes huomautus niitä enää. Myös, että sivu koot ovat lähes identtiset ilman mainoksia, joten niiden poistaminen tekisi mitään eroa ladata kertaa. Ehkä sinun pitäisi päivittää laajakaista. 99% WWW-sivustoista on mainoksia, kaikki suuret tehdä, se on tapa, jolla Internet on. Kiitos. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Out of edun miksi olet modeemilla? |
|
| |||
| |||
| Suuri osa Australia (mitä olen oppinut) ei ole tehnyt sitä Laajakaista saatavuus. Niiden on oltava varovainen niiden Internetin käyttö välttää maksaa ylimääräistä menee yli rajojen. Firefoxin Ad Block Plus add-on, enkä näe mitään ilmoitusta millä tahansa sivulla vierailen. :) Tämä sivusto näyttää hyvin erilaiselta, jos olen tullut tänne ilman sivutuoteasetuksen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mainokset eivät välitä minulle mitään.
| |||
| |||
| Pöytäkirjaa varten tämä sivusto maksaisi nykyään minulle 400 dollaria kuukaudessa. That's 5 grand vuodessa mate! Puhumattakaan siitä, kun se kestää jokainen minun päivää. Sitten tarjota sitä vapaasti sen jäseniä. Tietenkin minulla on pähkinöitä ... Mutta ei pähkinät riitä poistamaan mainokset. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha I aikavälillä, ja minulla ei ollut ajatus ei edes ollut mitään mainoksia kunnes rakennettu uusi kone, ja se tuli tänne jo ennen kuin olen asentanut ABP: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen äskettäin asennettu Vista ja oli käytettävä IE7 jonkin aikaa kunnes olen asentanut kaikki päivitykset ja sitten lopulta firefox, ja se oli täysin erilainen käyttää sen firefox! Kaikki 4 ja googleads, vilkkuva asia yläreunassa vieressä on googlead, yksi oikeaan yläkulmaan sivustolla ja yksi alareunassa olivat kaikki täällä, ja oli aika ärsyttävää siinä määrin, mutta heti kun olen asentanut firefox + ABP se oli takaisin normaaliin taas:) Eivät pidä mainoksista? Get Firefox + ABP ... they're sekä ilmainen, voit olla hulluna ei.
|
| |||
| |||
| Kiitos tuestanne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Unohtaa.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hakukoneen Uudelleenohjaus mainontaan | Jacko2983 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 3. Aug 2009 02:32 |
| Tarvitsetko Valtava määrä Ohje .. Xbox 360 Ei Connecting | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 15 | 23. toukokuuta 2009 13:47 |
| Svchost.exe käyttävät paljon muistia? | d0od | Windows-käyttöjärjestelmät | 10 | 19. toukokuuta 2008 13:39 |
| Vähennä 8Ohm on 4Ohm | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 19th Jan 2008 12:49 |
| Voiko tämä vähentää elämän minun uuden kovalevyn? | Treymac | Drives & Removable Media | 1 | 30 Dec 2007 00:52 |
| Thread Tools | |
| |