![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Een van de belangrijkste afschrikmiddelen als een dial-up gebruiker die heeft me uit de buurt van het gebruik van deze website is het bedrag van de advertenties. Ja, ik weet servers kosten geld, licenties kosten geld, maar ik denk dat het bedrag van de advertenties is overdreven. Plus, ze zijn vervelend, storend en sommige van hen zelfs geluiden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bedankt voor de input.
Ze zijn zeer eenvoudig te negeren, ik ben het niet eens merken ze niet meer. Ook de pagina maten zijn vrijwel identiek, zonder advertenties, dus het verwijderen van hen zou er geen verschil te laden tijden. Misschien moet u upgraden naar breedband. 99% van de websites hebben advertenties, alle groten doen, het is de manier waarop het internet is. Bedankt. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Van belang waarom bent u op dial-up? |
|
| |||
| |||
| Een groot deel van Australië (van wat ik heb geleerd) is niet gemaakt om de beschikbaarheid van breedband. Ze moeten oppassen met hun internetgebruik te voorkomen dat het betalen van extra voor gaat over grenzen. Firefox met de Ad Block Plus add-on, en ik zie geen advertenties op een pagina die ik bezoek. :) Deze site ziet er heel anders zijn als ik kom hier zonder ABP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De advertenties niet storen me ook.
| |||
| |||
| Voor het opnemen van deze site momenteel kost me $ 400 per maand. Dat is 5 jaar een grote mate! En niet te vergeten de tijd die het duurt van elk van mijn dagen. Vervolgens heb ik hem gratis aan de leden. Uiteraard moet ik noten ... Maar niet gek genoeg is om de advertenties. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha ik dat en ik had geen idee dat er nog enige advertenties totdat ik bouwde mijn nieuwe machine en kwam hier voordat ik geïnstalleerd ABP: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb onlangs geïnstalleerde Vista en gebruik moest maken van IE7 een tijdje tot ik alle updates geïnstalleerd en vervolgens eindelijk firefox, en het was helemaal anders te gebruiken in firefox! Alle 4 van de googleads, de knipperende ding aan de top naast de googlead, de een rechts bovenaan de website en de een aan de onderkant waren allemaal hier en waren behoorlijk vervelend in een mate, maar zodra ik geïnstalleerd firefox + ABP het was weer normaal weer:) Hou niet van advertenties? Get Firefox + ABP ... ze zijn beide gratis, je moet noten niet te doen.
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de steun. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vergeten.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Search Engine Ombuiging te Advertenties | Jacko2983 | Virus, spyware & Security | 4 | De 3 augustus 2009 02:32 |
| Noodzaak enorme hoeveelheid Help .. Xbox 360 Niet Aansluiten | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Netwerken, modems & VoIP | 15 | 23 mei 2009 13:47 |
| Svchost.exe gebruik van grote hoeveelheid RAM-geheugen? | d0od | Windows besturingssystemen | 10 | 19 mei 2008 13:39 |
| Verminderen 8Ohm aan 4Ohm | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 19 Jan 2008 12:49 |
| Kan dit het leven van mijn nieuwe harde schijf? | Treymac | Drives & Removable Media | 1 | 30 dec 2007 00:52 |
| Thread Tools | |
| |