![]() |
|
| |||
| |||
| En av de store deterrents som ringer opp bruker som har holdt meg vekk fra å bruke dette nettstedet er mengden reklame. Ja, jeg vet servere koster penger, lisenser koster penger, men jeg tror mengden reklame er overdreven. Pluss, de er irriterende, forstyrrende og noen av dem selv lage lyder. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Takk for innspill.
De er veldig lett å overse, jeg tror ikke engang merke til dem lenger. Og siden størrelser nigh på identisk uten annonser, så fjerner dem gjør ingen forskjell Beregnigner ganger. Kanskje du burde oppgradere til bredbånd. 99% av nettstedene har annonser, alle de store gjør, det er måten Internett. Takk. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ut av interesse hvorfor er du på oppringt? |
|
| |||
| |||
| Mye av Australia (fra hva jeg har lært) har ikke gjort det til bredbånd tilgjengelighet. De må være forsiktige med sin internett-bruk for å unngå å betale ekstra for å gå over grensene. Firefox med Ad Block Plus tillegg og jeg kan ikke se noe reklame på hver side jeg besøker. :) Dette området ser svært annerledes hvis jeg kom hit uten ABP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Annonsene ikke bry meg overhodet.
| |||
| |||
| For posten dette nettstedet øyeblikket koste meg $ 400 i måneden. Det er 5 grand et år kompis! For ikke å snakke om tiden det tar fra hver og en av mine dager. Jeg så tilbyr den gratis til medlemmer. Tydeligvis Jeg må være gal ... Men ikke sprø nok til å fjerne annonsene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jeg kjøre det og jeg hadde ingen anelse om det enda var noen reklamer før jeg bygde meg ny maskin og kom hit før jeg installerte ABP: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har nylig installert vista og måtte bruke IE7 på en stund til jeg installert alle oppdateringene og deretter endelig Firefox, og det var helt andre bruker det i Firefox! Alle 4 av googleads, blinkende ting øverst siden av googlead, den øverst til høyre på nettsiden, og en på bunnen var alle her, og var ganske irriterende til en grad, men så snart jeg har installert Firefox + ABP var det tilbake til normalt igjen:) Ikke liker annonser? Få Firefox + ABP ... de er både gratis, du vil være gal ikke.
|
| |||
| |||
| Takk for støtten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glem det.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Søkemotorens Omdirigerer til reklame | Jacko2983 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 3 august 2009 02:32 |
| Trenger mye hjelp .. Xbox 360 ikke kobler | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nettverk, modem og VoIP | 15 | 23 mai 2009 13:47 |
| Svchost.exe bruker mye RAM? | d0od | Windows-operativsystemer | 10 | 19 mai 2008 13:39 |
| Reduser 8Ohm til 4Ohm | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 19 januar 2008 12:49 |
| Kan dette redusere levetiden på meg ny harddisk? | Treymac | Drivere og flyttbare medier | 1 | 30 desember 2007 00:52 |
| Thread Tools | |
| |