![]() |
|
| |||
| |||
| En av de stora skrämmor som uppringbar användare som har hållit mig borta från att använda den här webbplatsen är mängden reklam. Ja, jag vet servrar kostar pengar, licenser kostar pengar men jag tror att mängden reklam är överdriven. Plus att de är irriterande, distraherande och vissa av dem även göra ljud. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tack för input.
De är väldigt lätt att ignorera, det gör jag inte ens märke till dem längre. Dessutom sidan storlekar är nästan identiska utan annonser, så ta bort dem skulle göra någon skillnad att ladda gånger. Du kanske ska uppgradera till bredband. 99% av webbplatserna har annonser, alla de stora göra, det är det sätt på Internet. Tack. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Av intresse varför är du på uppringd? |
|
| |||
| |||
| Mycket av Australien (från vad jag har lärt) har inte gjort det att tillgången till bredband. De måste vara försiktiga med deras Internetanvändning för att slippa betala extra för att gå över gränser. Firefox med Ad Block Plus add-on, och jag ser inga annonser på en sida jag besöker. :) Denna webbplats ser mycket annorlunda om jag kommer hit utan animaliska biprodukter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De annonser som inte bryr mig alls.
| |||
| |||
| För att undvika denna webbplats närvarande kosta mig $ 400 i månaden. Det är 5 grand ett år mate! Att inte tala om den tid det tar från var och en av mina dagar. Jag erbjuder det gratis att det är medlemmar. Självklart måste jag vara nötter ... Men inte nötter för att ta bort annonserna. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha jag kör det och jag hade ingen aning om det ens var någon reklam tills jag byggt min nya maskin och kom hit innan jag installerade ABP: D
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har nyligen installerat Vista och var tvungen att använda IE7 ett tag tills jag installerat alla uppdateringar och sedan slutligen Firefox, och det var helt annan använda den i firefox! Alla 4 i googleads, en blinkande sak längst upp bredvid den googlead har en upp till höger på sidan och en längst ner var här och var ganska irriterande för en del, men så fort jag installerade firefox + ABP Det var tillbaka till det normala igen:) Inte gillar annonser? Get Firefox + ABP ... de är både gratis, skulle du vara nötter inte.
|
| |||
| |||
| Tack för stödet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glöm det.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sökmotorns Omdirigerar till Reklam | Jacko2983 | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 3 august 2009 02:32 |
| Behöver enorma Hjälp .. Xbox 360 Inte Anslutning | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Nätverk, Modem & VoIP | 15 | 23 maj 2009 13:47 |
| Svchost.exe använder stora mängder RAM-minne? | d0od | Windows-operativsystem | 10 | 19 maj 2008 13:39 |
| Minska 8Ohm till 4Ohm | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 19 januari 2008 12:49 |
| Kan detta minska livslängden för min nya hårddisk? | Treymac | Drives & Removable Media | 1 | 30 december 2007 00:52 |
| Thread Tools | |
| |