![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Her på saft we're big troende i altid at forsøge at forbedre vores service til dig, vores medlemmer.
Vi ved, at intet nogensinde kan blive perfekt, men vi tilstræber at give dig den bedst mulige oplevelse, når du besøger webstedet. Som sådan er vi efter feedback. God eller dårlig. Lad mig fastslå, at igen: God eller dårlig. Findes der et aspekt af det websted, du ikke kan lide? Er du tilfreds med den service der modtages fra Moderatorer? eller administrationskonsollen? Er du tilfreds med udseendet af forum? Har vores reaktion (r) hjælpe dig? Har vi reagere i tide? Hvad vil du gerne om forum? Hvad gør du ikke kan lide ved dette forum? Ovenstående er rent eksempel spørgsmål for at give dig en idé. Dit indlæg kan være noget forskellige, men omkring det samme tema. Vi har ingen intention om at være blot endnu et forum i forbindelse med edb-problemer, og du kan hjælpe os se, at det lykkedes. Så igen, god eller dårlig. Vi ønsker at høre det. Tak for læsning.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Alex I'm glad. Er du? Jeg har været med i dette forum vokse og jeg synes det er overskriften i den rigtige retning.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Godt at høre Mac, tak for input. :)
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vi er temmelig glad, men vil have den meget travle mcbee, tak for den feedback.
|
|||
|
|||
|
Anytime fyrene. Med de nye medlemmer slutter sig hver dag, det er bundet til at få mere travle.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Tak for de kommentarer, værdsat.
|
|||
|
|||
|
Kan du måske flytte Google-annoncer til bunden eller på højre side måske? Det gør det til rodet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sikker på, hvis du ønsker at dække de penge, de gør ... : D
|
|
|
|||
|
|||
|
Desværre ingen XCalibre,
Annoncerne er kvinde, du ser, som altid ønsker at være på toppen af tingene. : D |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg finder lyseblaat når jeg er på udkig efter nye stillinger lidt svært at se, lol
og kan nogen fortælle mig, hvad alle de små knapper er for digthis post rulle dette indlæg lol etc Bortset fra, at en meget rart at se forum |