![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hier bij het sap we grote gelovigen altijd probeert te verbeteren van onze service aan u, onze leden.
We weten dat er niets kan nooit perfect zijn, maar we streven om u de best mogelijke ervaring tijdens een bezoek aan de site. Als zodanig zijn we na feedback. Goed of slecht. Laat ik dat nogmaals: Goed of slecht. Is er een aspect van de site die u niet bevallen? Bent u tevreden met de service van de Moderatoren? of de Admin? Bent u tevreden met het uiterlijk van het forum? Hebben onze reactie (s) u helpen? Hebben we reageren op een tijdige manier? Wat vind je leuk aan het forum? Wat vind je niet leuk aan het forum? Het bovenstaande voorbeeld zijn louter vragen om u een idee. Je bericht kan worden iets anders, maar rond hetzelfde thema. We hebben niet de bedoeling dat alleen een ander forum in verband met computerproblemen en u kunt helpen ons zien dat door. Dus, nogmaals, goed of slecht. We willen horen. Bedankt voor het lezen.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Alex Ik ben gelukkig. Bent u? I have been watching this forum groeien en ik denk dat het in de goede richting.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Goed om te horen Mac, Bedankt voor de input. :)
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
We zijn maar wat graag willen dat het veel drukker mcbee, bedankt voor de feedback.
|
|||
|
|||
|
Anytime jongens. Met nieuwe leden toetreden elke dag is het verplicht om drukker.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Bedankt voor de opmerkingen, gewaardeerd.
|
|||
|
|||
|
Kunt u misschien zet de Google-advertenties naar de bodem of aan de rechterkant misschien? Het maakt dingen te rommelig.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tuurlijk, als je wilt ter dekking van het geld dat ze maken ... : D
|
|
|
|||
|
|||
|
Helaas geen XCalibre,
De advertenties zijn vrouw zie je altijd willen zijn op de top van de dingen. : D |
|
|
|||
|
|||
|
Ik vind het lichtblauw als ik ben op zoek naar nieuwe berichten een beetje moeilijk te zien lol
en kan iemand mij vertellen wat al die kleine knoppen zijn voor digthis post Furl deze post lol etc afgezien van dat een zeer leuk uitziende forum |