![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Her på saften vi store troende i alltid forsøker å forbedre vår service til dere, våre medlemmer. Vi vet at ingenting kan noensinne bli perfekt, men vi aspire å gi deg en best mulig opplevelse når du besøker nettstedet. Som vi etter tilbakemelding. God eller dårlig. La meg at nytt: God eller dårlig. Er det noen aspekter av webområdet som du ikke liker? Er du fornøyd med servicen mottatt fra Moderatorer? eller administrasjonskonsollens? Er du fornøyd med utseende på forumet? Hadde vår reaksjon (er) hjelpe deg? Hadde vi svarer innen rimelig tid? Hva liker du om forumet? Hva gjør du ikke som om forumet? Ovennevnte er rent eksempel spørsmål å gi deg en idé. Meldingen kan være noe annerledes, men rundt samme tema. Vi har ingen intensjon om å være bare et annet forum relatert til datamaskinen problemer og du kan hjelpe oss å se at gjennom. Så igjen, bra eller dårlig. Vi vil høre det. Takk for lesing.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alex Jeg er lykkelig. Er du? Jeg har vært å se på dette forumet vokse og jeg tror det er overskriften i riktig retning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt å høre Mac takket for innspill. :)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi er litt fornøyd, men ønsker det mye busier mcbee, takk for tilbakemeldingene.
| |||
| |||
| Anytime folkens. Med nye medlemmer begynte hver dag det er bundet til å få busier. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Takk for kommentarene, verdsatt.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kan du kanskje flytte Google-annonser nederst eller på høyre side kanskje? Det gjør ting for rotete. |
|
| |||
| |||
| Ja, hvis du ønsker å dekke penger de gjør ... : D |
|
| |||
| |||
| Dessverre ingen XCalibre, Annonsene er kvinne ser du alltid ønsker å være på toppen av ting. : D |
|
| |||
| |||
| Jeg finner blek blå når jeg ser etter nye innlegg litt vanskelig å se lol og kan noen fortelle meg hva alle de små knappene er for digthis post Furl dette innlegget lol osv. bortsett fra at en meget fin ser forum |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Godt nytt år til! | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 10 | 15 januar 2009 04:38 |
| Happy Halloween Alle! | KanoakaVirus | Av Emne Diskusjon | 10 | 1 november 2008 18:32 |
| Glad for å være her! | DCustomComputers | Presenter deg selv her | 9 | 11. sep 2008 08:31 |
| Glad for å være her | mtags244 | Presenter deg selv her | 3 | 7 januar 2008 19:45 |
| Godt nyttår til alle. | Chandler | Presenter deg selv her | 4 | 2 januar 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |