![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Här på juice vi stora troende i alltid försöker att förbättra vår service till er, våra medlemmar. Vi vet att ingenting kan någonsin vara perfekt, men vi eftersträvar att ge dig bästa möjliga upplevelse när du besöker webbplatsen. Som sådant vi efter feedback. Bra eller dåligt. Låt mig säga det igen: Bra eller dåligt. Finns det någon del av den webbplats som du inte gillar? Är du nöjd med den service som erhållits från Moderatorer? eller Admin? Är du nöjd med utseendet på forumet? Har vårt svar (s) hjälpa dig? Har vi reagera i tid? Vad tycker du om forumet? Vad ni inte tycker om forumet? Ovanstående är endast exempel frågor för att ge dig en idé. Ditt meddelande kunde vara något annorlunda men ungefär samma tema. Vi har ingen avsikt att vara ett annat forum som är förenade med problem och du kan hjälpa oss att se igenom. Så, återigen, bra eller dåligt. Vi vill höra det. Tack för behandlingen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alex Jag är lycklig. Är du? Jag har titta på detta forum växer och jag tror det är i rätt riktning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra att höra Mac, tack för input. :)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi är ganska nöjda men vill ha det mycket busier mcbee, tack för feedback.
| |||
| |||
| Anytime killar. Med nya medlemmar ansluter sig varje dag det är bundna att få busier. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Tack för kommentarerna, uppskattas.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kan du kanske flytta på Google-annonser på botten eller på höger sida kanske? Det gör saker för rörigt. |
|
| |||
| |||
| Visst, om du vill täcka de pengar som de gör ... : D |
|
| |||
| |||
| Tyvärr inga XCalibre, Annonserna är kvinnor du ser alltid vilja vara på toppen av saker. : D |
|
| |||
| |||
| Jag tycker det ljusblå när jag letar efter nya inlägg lite svårt att se lol och kan någon tala om för mig vad alla dessa små knappar för digthis post BESLÅ här inlägget lol osv bortsett från att ett mycket trevligt att titta på forumet |