![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg slags enig med Blackmirror. Dette forum er en lille knap intensiv. Også temaet generelt føles som det er frakoblet og det er til tider meget nemt for mig at miste min plads i stedet. Fra et forum aspekt, det føles som det er "too opskaeres". Jeg kan ikke se et behov for at have et forum for hver eneste lille ting. Bortset fra, at alt synes fine:) -BETTA |
|
| |||
| |||
| Jeg vil med glæde kan lide det, som den er. Jeg kan hit bittene Jeg ønsker, uden at grave, knapper er en smule forvirrende, men jeg bare ignorere dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse knapper er for fremme af en tråd via en social bookmarking site såsom digg.com.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg mener, uanset hvem der fik den idé at fremme dette websted om Stumbleupon fortjener et pat på bagsiden:), forhåbentlig vil det få travle som tiden går, så jeg kan besvare flere spørgsmål
I kinda boringer mig, når jeg er nødt til at læse er nyheden mest tid: o Jeg synes også, at rep system bør være mere synlig * Jeg kan godt lide Tilbageførselsrapport * lol Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| , Der giver mening nu. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Yeah snuble har næsten 3million brugere nu og er i hastig vækst Åh en anden ting, som jeg tror vil være stor for dette forum er, hvis det havde en signatur type ting var du kunne se plakater systemer specs og i bunden af deres post Sådan noget! Jeg tror, det ville være lettere at besvare folks spørgsmål, hvis du vidste, hvad statistikinterval de har;) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Du kan tilføje PC statistikinterval i din profil allerede. |
|
| |||
| |||
| Citat:
* Bare et forslag * |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Godt nytår til alle! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 januar 2009 04:38 |
| Happy Halloween Alle! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1 november 2008 18:32 |
| Glad for at være her! | DCustomComputers | Indføre Yourself Her | 9 | 11. sep 2008 08:31 |
| Glad for at være her | mtags244 | Indføre Yourself Her | 3 | 7 januar 2008 19:45 |
| Godt nytår til alle. | Chandler | Indføre Yourself Her | 4 | 2 januar 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |