![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I sellaista samaa mieltä Blackmirror. Tämä foorumi on hieman-painiketta intensiivinen. Myös teema yleensä tuntuu se katkeaa ja se on joskus hyvin helppoa minulle menettää oman paikan päällä. From foorumi näkökohta, se tuntuu kuin se on "liian leikattava". En näe tarvetta luoda foorumi, joka vähän asia. Muu kuin, että kaikki näyttää hieno:) -Betta |
|
| |||
| |||
| Olen onnellinen, kuten se on. Voin lyödä bittiä Haluan ilman kaivamista, painikkeet ovat hieman sekava, mutta haluaisin vain unohtaa ne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nämä painikkeet ovat edistämään säikeen kautta seura-bookmarking sivustolla kuten digg.com.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni se, joka oli ajatus edistää tämän sivuston StumbleUpon ansaitsee onnittelut takana:), toivottavasti se saa vilkkaampina koska aika menee niin voin vastata lisää kysymyksiä
| |||
| |||
| Tämä on järkevää nyt. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Joo kompastus on lähes 3million käyttäjien nyt ja kasvaa nopeasti Voi toinen asia mielestäni olisi hienoa varten tämä foorumi on, jos se olisi allekirjoituksen tyyppi asia olit voisi nähdä julisteita järjestelmien tiedot ja alaosassa jälkeisessä Jotain tällaista! Mielestäni olisi helpompi vastata kansojen kysymys, jos tietäisin, mitä tilastot heillä on;) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: #
|
|
| |||
| |||
| Voit lisätä PC stats profiilissasi jo. |
|
| |||
| |||
| Niin minullakin on omani lisätty juuri sitä mieltä, että olisi helpompaa kuin, että jos joku muu huomaa, että sinulla on se teidän sig ne ovat todennäköisesti lisätä sen itse, sanoisin voisin tarkistaa useiden kansojen profiilit ja ne ei ole mitään kirjallista ei * Vain ehdotus * |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onnellista Uutta Vuotta kaikille! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 Jan 2009 04:38 |
| Happy Halloween Kaikki! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1. marraskuu 2008 18:32 |
| On ilo olla täällä! | DCustomComputers | Esittele itsesi Täällä | 9 | 11. Sep 2008 08:31 |
| On ilo olla täällä | mtags244 | Esittele itsesi Täällä | 3 | 7. Jan 2008 19:45 |
| Onnellista Uutta Vuotta kaikille. | Chandler | Esittele itsesi Täällä | 4 | 2. Jan 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |