![]() |
|
| |||
| |||
| Ik soort eens met Blackmirror. Dit forum is een klein-knop intensief. Ook het thema in het algemeen voelt het is losgekoppeld en het is soms erg makkelijk voor me te verliezen mijn plaats in de site. Van een forum aspect, het voelt alsof het is "te knippen up". Ik zie niet in een behoefte hebben aan een forum voor elk klein ding. Anders dan dat, lijkt alles goed:) -Betta |
|
| |||
| |||
| Ik ben blij als het zo is. Ik kan raken de bits ik wil zonder graven, knoppen zijn een beetje verwarrend, maar ik negeer ze. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deze knoppen zijn voor de bevordering van een draad via een sociale bookmarking site zoals digg.com.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat wie kwam op het idee om deze site op stumbleupon verdient een klopje op de rug:), hopelijk zal krijgen drukker in de loop der tijd door, zodat ik kan antwoorden meer vragen
| |||
| |||
| Dat is zinvol nu. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ja struikelen bijna 3million gebruikers nu en groeit snel Oh nog een ding dat ik denk dat zou geweldig zijn voor dit forum is als het had een soort handtekening ding was je kon zien de posters systemen specs en de onderkant van hun post Iets als dit! Ik denk dat het makkelijker te beantwoorden vraag volkeren als je wist wat stats ze hebben;) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| U kunt PC stats in uw profiel reeds. |
|
| |||
| |||
| Ja ik heb de mijne toegevoegd Ik denk dat het makkelijker zou zijn als dat, indien iemand anders ziet dat u het in uw sig ze eerder geneigd zijn om het toe te voegen zelf, zou ik zeggen dat ik kon controleren of een aantal volkeren profielen nu en zij zullen niet alles wat er geschreven * Gewoon een suggestie * |