![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg slags enig med Blackmirror. Dette forumet er litt knapp intensiv. Dessuten temaet generelt føles som den er koblet fra og er det noen ganger veldig lett for meg å miste min plass i området. Fra et forum aspektet, føles det som det er "for kuttet opp. Jeg ser ikke et behov for å ha et forum for hver lille ting. Annet enn det, alt virker bra:) -Betta |
|
| |||
| |||
| Jeg gjerne vil ha den som den er. Jeg kan ramme biter jeg ønsker, uten å grave, knappene er litt forvirrende, men jeg bare ignorere dem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse knappene for å fremme en tråd via en sosial bokmerke området som digg.com.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror den som hadde ideen om å fremme dette nettstedet på Stumbleupon fortjener en klapp på ryggen:), forhåpentligvis vil det komme busier som tiden går så jeg kan svare på flere spørsmål
| |||
| |||
| Som gir mening nå. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Ja snuble har nesten 3million brukere nå og vokser raskt Å en annen ting jeg tror kan være bra for dette forumet om den hadde en signatur type ting var du kunne se plakater systemer spesifikasjoner og bunnen av sine innlegg Noe sånt som dette! Jeg tror det ville vært lettere å svare på folks spørsmål om du visste hva statistikken de har;) |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Du kan legge til PC statistikk i profilen din allerede. |
|
| |||
| |||
| Ja jeg har mine lagt Jeg tror det ville være lettere sånn, hvis noen ser at du har den i seg, er det større sannsynlighet for å legge det selv, ville jeg si at jeg kunne se en rekke folkeslag profiler nå og de vil ikke har noe skriftlig det * Bare et forslag * |