![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| A bemærkes forslag, men som med profilen statistikinterval det afhænger af, om folk at fylde dem med alligevel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En anden god funktion ville være at have en ubesvarede tråde afsnittet om drop down i Quick Links fanen
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg får lige på den. |
|
| |||
| |||
| Hvis du går til "quick links" drop down box på Navbar kan du nu vælge ubesvarede tråde. Tak. |
|
| |||
| |||
| Søde, dejlige lille feature Thanks:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tror jeg mere end lykkelig ..... vejen TCF er stigende, mener jeg, det virkelig dejligt at den slags ting! |
|
| |||
| |||
| Er det muligt at filtrere de ubesvarede indlæg afsnit, så det ikke vise nyheder? Det ville gøre det lettere at navigere Thanks:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det er ikke anderledes end at have en belastning på normale emner uden interesse, netop har til forvirring ved at være ærlig. De er også modigt stemplet som nyheder. Nogle vil hævde, at det er spild af plads, men jeg finder det virkelig nyttige, når de holder op med, hvad der er hot i øjeblikket. |
|
| |||
| |||
| Jeg ny her så jeg dont kende, hvis dette er blevet behandlet i fortiden, men nogen særlig grund til, hvorfor der ikke er nogen til salg eller ønskede sektion? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Den anden grund er, at folk tilmelder dig bare for at sælge og profit fra den trafik, vi leverer, og parasitter irritere mig. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Godt nytår til alle! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 januar 2009 04:38 |
| Happy Halloween Alle! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1 november 2008 18:32 |
| Glad for at være her! | DCustomComputers | Indføre Yourself Her | 9 | 11. sep 2008 08:31 |
| Glad for at være her | mtags244 | Indføre Yourself Her | 3 | 7 januar 2008 19:45 |
| Godt nytår til alle. | Chandler | Indføre Yourself Her | 4 | 2 januar 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |