![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een opgemerkt suggestie, maar zoals met het profiel stats is afhankelijk van mensen vullen ze in ieder geval.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Een andere goede optie zou zijn om een onbeantwoorde draden sectie op de drop-down in de quick links tab
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| I'll get right on it. |
|
| |||
| |||
| Als je naar de 'quick links' drop-down box op de navigatiebalk kunt u nu kiezen onbeantwoord draden. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Zoete, lieve kleine functie Thanks:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ik meer dan tevreden ..... de manier TCF groeit, ik denk dat het echt geweldig om dit soort dingen! |
|
| |||
| |||
| Is het mogelijk om een filter gebruiken om de onbeantwoorde berichten afdeling, zodat deze niet wordt weergegeven nieuws? Het zou het gemakkelijker maken om te navigeren Thanks:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het is niet anders dan met een normale belasting van onderwerpen die van geen belang, alleen maar op te warboel door om eerlijk te zijn. Ze zijn ook moedig gelabeld als nieuws. Sommigen beweren dat het een verspilling van ruimte, maar ik vind het echt handig bij het bijhouden van wat is hot op dit moment. |
|
| |||
| |||
| Ik nieuw hier dus i dont know als deze is verwerkt in het verleden, maar een bijzondere reden als waarom er niet een voor de verkoop of wilde rubriek? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De andere reden is dat mensen zich aanmelden gewoon te verkopen en de winst van het verkeer die wij leveren, en parasieten irriteren me. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Happy New Year to all! | evilfantasy | Off Topic Discussie | 10 | 15 Jan 2009 04:38 |
| Alle Happy Halloween! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 10 | 1 Nov 2008 18:32 |
| Blij om hier te zijn! | DCustomComputers | Introduceer jezelf hier | 9 | 11 sep 2008 08:31 |
| Blij om hier te zijn | mtags244 | Introduceer jezelf hier | 3 | De 7 januari 2008 19:45 |
| Happy New Year voor iedereen. | Chandler | Introduceer jezelf hier | 4 | De 2 januari 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |