![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En noteras förslag, men som med profilen är beroende av människor fylla dem i alla fall.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En annan bra funktion skulle vara att ha en obesvarade trådar avsnitt om nedrullningsbara i Quick Links fliken
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag får rätt på det. |
|
| |||
| |||
| Om du gå till "Quick Links" rullgardinsmenyn på navbar du kan nu välja obesvarade trådar. Tack. |
|
| |||
| |||
| Söt, fin liten funktion Tack:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Jag tror att jag är mer än nöjd ..... hur TCF växer tror jag det riktigt bra för den här typen av grejer! |
|
| |||
| |||
| Är det möjligt att filtrera obesvarade inlägg avsnitt så att det inte visas nyheter? Det skulle göra det lättare att navigera Tack:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det är inte annorlunda än med en belastning på normala frågor av intresse, bara att röra genom att vara ärlig. De är också modigt att kallas nyheter. Vissa skulle hävda att det är ett slöseri med utrymme, men jag tycker att det verkligen hjälpsam då att följa med vad som är hett just nu. |
|
| |||
| |||
| Jag ny här så jag vet inte om detta har förts in i det förgångna, utan någon särskild anledning till varför det inte finns en till salu eller ville avsnitt? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det andra skälet är att man registrerar sig bara för att sälja och dra nytta av den trafik som vi tillhandahåller, och parasiter irritera mig. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gott nytt år till alla! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 januari 2009 04:38 |
| Happy Halloween Alla! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1 november 2008 18:32 |
| Glad att vara här! | DCustomComputers | Presentera dig här | 9 | 11 sep 2008 08:31 |
| Glad att vara här | mtags244 | Presentera dig här | 3 | 7 januari 2008 19:45 |
| Gott Nytt År till alla. | Chandler | Presentera dig här | 4 | 2 januari 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |