![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Thats fair nok, fordi det er temmelig meget, hvad jeg skulle bruge det til, lol.
Andre fora jeg besøger har tilladt forum annoncører. De har en til salg afsnit, men kun autoriserede medlemmer kan annoncere / sælge derinde, og det forum får en procentdel af overskuddet fra salget i forumet, skal du bare en idé. Jeg arbejder for en stor virksomhed, så fra tid til anden får vi tilbud fra eksterne virksomheder, disse ofte omfatter computerudstyr. For eksempel, vi får 40% rabat på ting som USB-memory sticks og SD-kort. Var bare en idé til at videregive disse besparelser på brugere på her, så vi kan få en ubegrænset mængde af disse punkter. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Når vi får mere travle vi sandsynligvis indføre en form for salg medlemskab.
|
|||
|
|||
|
Citat:
Den omhandler komme gennem vores firma e-mail-adresse, og vi bestille dem via e-mail, så de vil skulle bestilles gennem mig selv som de får leveret til os på arbejdspladsen. Jeg håber at kunne begynde at sælge dem på ebay men når jeg får min konto sorteret ud. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er tilfreds med den konstruktion, de små billeder (jeg tror for social bookmarking) er så sød. Jeg er her for at lære mere om computer og oplysninger er alt, hvad jeg har brug for.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg kan godt lide site et parti og finde layoutet bedre end mange andre.
Jeg finder navigationen af fora meget let. Der er én ting, skønt og Im bange for at sige det, fordi jeg ved, at de er populære, men ......I dont gerne smileys. Den "forvirret" og "fejle" dem, er grundlæggende de samme ting og "Roll Eyes" ser ligesom "Smile" Også jeg dont kende hvad "Wub" er, og det ser ud som "Roll Eyes". Oh yeah, og de er for stor. Nå Thats min smiley bashing over venligst dont get . lol
Mit system: Krlll
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er helt som dette websted, er det forholdsvis aktiv, kan få et svar hurtigt.
Min eneste gripe er noget gør webstedet lejlighedsvis gøre min CPU hoppe op til 100% på tidspunkter (ikke oplevet det med nogen anden hjemmeside). Jeg bruger den seneste Firefox. |
|
|
|||
|
|||
|
Et forslag, jeg har, er at tilføje en Shoutbox.
|
|
|
|||
|
|||
|
Medmindre I `ve ubesvarede det sted, jeg kan` t finde nogen reference til private beskeder.
Må jeg foreslå, at der indføres private beskeder (pm `s). Det ville være ganske nyttigt for at kontakte admin / mods osv. Regards Howard. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Når du har x beløb af stillinger og har været medlem for x antal dage du automatisk opgraderet. Tak for det andet medlem kommentarer alle behørigt noteret. |
|
|
|||
|
|||
|
Hvor mange stillinger og dage har jeg brug for, så jeg kan PM?
|