![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Että ihan hyvä, koska se on aika paljon, mitä aioin käyttää sitä, lol. Muilla foorumeilla vierailen ovat sallineet foorumi mainostajille. Niillä on myytävänä osassa mutta ainoastaan valtuutetut jäsenet voivat mainostaa / myydä siellä, ja foorumi saa prosentteina voittoa myyntituloa foorumi on vain ajatus. Olen töissä suuressa yrityksessä niin aika ajoin saamme tarjouksia ulkopuolisille yhtiöille, nämä usein atk-laitteet. Esimerkiksi saamme 40% off asiat, kuten USB-muistitikun ja SD-kortit. Oli vain idea siirtää nämä säästöt kiinni käyttäjille, sillä voimme saada rajoittamattoman määrän näitä kohteita. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun saamme vilkkaampina me luultavasti käyttöön jonkinlainen myydä jäsenyyttä.
| |||
| |||
| Quote:
Tämä koskee tulla läpi yrityksen sähköpostiosoite ja me tilata ne sähköpostitse, joten ne olisi tilata itseäni he saavat toimitetaan meille työssä. Olen haluavat aloittaa myymällä ne eBayssa vaikka kerran saan huomioon selvitettävä. |
|
| |||
| |||
| Olen tyytyväinen suunnittelua, ne vähän kuvia (mielestäni sosiaalisen Kirjanmerkin) on niin söpö. Olen tästä lisätietoja tietokoneen ja tietoja on kaikki mitä tarvitset. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pidän sivustosta paljon ja löytää ulkoasun paremmin kuin monet muut.
Mielestäni navigointia foorumeilla erittäin helppoa. On yksi asia, vaikka ja Im pelkää sanoa sitä, koska minä tiedän, että ne ovat suosittuja, mutta ......I dont kuten hymiöitä. The "sekava" ja "virheitä" ovat pohjimmiltaan sama asia ja "Roll Eyes" näyttää aivan kuten "Smile" Myös I dont tiedä, mitä "Wub" on ja näyttää siltä, että "Roll Eyes". Oh yeah, ja ne ovat liian suuri. No thats my hymiö bashing yli please dont get . lol My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Olen aivan kuten tällä sivustolla, se on melko aktiivista, voi saada vastauksen nopeasti. Omat vain narista on jotain tekee sivustosta satunnaisesti esittää CPU hypätä enintään 100% ajoittain (ei kokenut sitä millään verkkosivuilla). Olen käyttäen viimeisintä Firefox. |
|
| |||
| |||
| A ehdotus Olen on lisätä Shoutbox. |
|
| |||
| |||
| Ellei I `ve jääneiden se jonnekin, En voi löytää mitään viittausta yksityisen sanomanvälitystä. Saanen ehdottaa käyttöönoton yksityiset viestit (pm `s). Tämä olisi varsin hyödyllistä yhteydenotostasi admin / mods jne. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kun olet x määrän virkoja ja ollut jäsenenä x päivien lukumäärä olet automaattisesti päivitetty. Kiitos, että muiden jäsenvaltioiden huomautuksia, kaikki asianmukaisesti huomioon. |
|
| |||
| |||
| Kuinka monta virkaa ja päivää en tarvitse niin että voin PM? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onnellista Uutta Vuotta kaikille! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 Jan 2009 04:38 |
| Happy Halloween Kaikki! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1. marraskuu 2008 18:32 |
| On ilo olla täällä! | DCustomComputers | Esittele itsesi Täällä | 9 | 11. Sep 2008 08:31 |
| On ilo olla täällä | mtags244 | Esittele itsesi Täällä | 3 | 7. Jan 2008 19:45 |
| Onnellista Uutta Vuotta kaikille. | Chandler | Esittele itsesi Täällä | 4 | 2. Jan 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |