![]() |
|
| |||
| |||
| Thats fair genoeg, want dat is behoorlijk veel wat ik zou gaan gebruiken voor de lol. Andere fora die ik bezoek hebben toegestaan forum adverteerders. Zij hebben een afdeling voor de verkoop, maar slechts toegestaan leden kunnen adverteren / verkopen in, en het forum krijgt een percentage van de winst uit de verkoop binnen het forum, maar een idee. Ik werk voor een grote onderneming dus van tijd tot tijd krijgen we aanbiedingen van externe bedrijven, deze bevatten vaak computing apparatuur. Bijvoorbeeld, we krijgen 40% korting op dingen als USB memory sticks en SD-kaarten. Was gewoon een idee om deze besparing op de gebruikers op hier, als we kunnen een onbeperkt aantal van deze items. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als we drukker zullen we waarschijnlijk enkele vorm van verkoop van het lidmaatschap.
| |||
| |||
| Citaat:
De aanbiedingen komen via ons bedrijf e-mailadres en we ze bestellen via e-mail, zodat ze zouden moeten worden besteld via mezelf als ze naar ons op het werk. Ik hoop om te beginnen te verkopen op eBay maar zodra ik mijn account sorted out. |
|
| |||
| |||
| Ik ben blij met het ontwerp, de kleine plaatjes (ik denk voor sociale bookmarking) zijn zo schattig. Ik ben hier om meer te leren over de computer en informatie is alles wat ik nodig heb. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hou de site veel en vind de lay-out beter dan vele anderen.
Ik vind de navigatie van de forums zeer eenvoudig. Er is een ding al en Im bang om het te zeggen omdat ik weet dat ze populair zijn, maar ......I dont like de smileys. De "verward" en "gedwaald" zijn in principe hetzelfde en de "Roll Eyes" ziet er net als de "Smile" Ook I dont know what "Wub" is en het er uit ziet "Roll Eyes". Oh ja en ze zijn te groot. Nou dat is mijn smiley bashing dan gelieve dont get . lol Mijn Systeem: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Ik heel graag deze site, het is vrij actief is, kan een snel antwoord. Mijn enige houvast is iets maakt de site af en toe mijn CPU springen tot 100% op tijd (geen ervaring heeft met enige andere website). Ik gebruik de meest recente Firefox. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een suggestie is het toevoegen van een shoutbox. |
|
| |||
| |||
| Tenzij ik heb het gemist ergens, ik kan het niet vinden van een verwijzing naar de prive berichten. Misschien stel ik voor de invoering van prive-berichten (pm `s). Dit zou heel nuttig zijn voor contact admin / mods enz. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als je x bedrag van de posten en zijn een lid voor x aantal dagen wordt u automatisch opgewaardeerd. Bedankt voor het andere lid opmerkingen, alle naar behoren geconstateerd. |
|
| |||
| |||
| Hoeveel posten en dagen heb ik nodig zodat ik kan PM? |