![]() |
|
| |||
| |||
| Det er fair nok, fordi det er ganske mye hva jeg skulle bruke det til, lol. Andre fora i går har autorisert forum annonsører. De har for salg delen men bare autoriserte medlemmer kan annonsere / selge i det, og forumet får en prosentandel av overskuddet er gjort fra salg innen forum, bare en idé. Jeg jobber for et stort selskap slik fra tid til annen får vi tilbud fra eksterne selskaper, vil disse ofte computing utstyr. For eksempel, får vi 40% av ting som USB-minnepinner og SD-kort. Var bare en idé å passere disse besparelser på brukere på her, så vi kan få en ubegrenset mengde av disse elementene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når vi kommer busier vil vi sannsynligvis innføre en form for salg av medlemskap.
| |||
| |||
| Sitat:
De avtaler som kommer via vårt selskap e-postadresse og vi bestille dem via e-post, så de må være organisert gjennom meg som de blir levert til oss på jobben. Jeg håper å begynne å selge dem på ebay men når jeg får min sortert ut. |
|
| |||
| |||
| Jeg er fornøyd med design, de små bildene (jeg tror for sosiale bokmerker) er så søt. Jeg er her for å lære mer om datamaskinen og informasjonen er alt jeg trenger. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg liker nettstedet mye og finne oppsettet bedre enn mange andre.
Jeg finner navigeringen på forumet veldig enkelt. Det er en ting om og Im redd for å si det fordi jeg vet at de er populære, men ......I dont like smilefjes. The "forvirret" og "feile" som er utgangspunktet det samme og "Roll Eyes" ser ut akkurat som "Smil" Også jeg dont vite hva "Wub" er, og det ser ut som "Roll Eyes". Oh yeah, og de blir for stort. Vel dvs min smiley bashing over kan du ikke få . lol Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| I quite like this site, det er ganske aktive, kan få et svar raskt. Min eneste Gripe er noe som gjør området gjør min CPU hoppe opp til 100% til tider (ikke opplevd det med noen annen nettside). Jeg bruker den nyeste Firefox. |
|
| |||
| |||
| Et forslag jeg har er å legge til en shoutbox. |
|
| |||
| |||
| Med mindre jeg `har savnet det et sted, jeg kan ikke finne noen referanse til private meldinger. Kan jeg foreslå innføring av private meldinger (pm `s). Dette vil være veldig nyttig for å kontakte admin / Modifikasjon etc. Regards Howard. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Når du har x antall stillinger og har vært medlem på x antall dager du automatisk oppgradert. Takk for det andre medlemmet kommentarer, alle behørig bemerket. |
|
| |||
| |||
| Hvor mange innlegg og dager trenger jeg slik at jeg kan søndagen? |