![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil ske, når det sker.
| |||
| |||
| Ya, det giver mening. |
|
| |||
| |||
| Så vidt så godt på min side I'm happy.Just stadig at læse en masse og få erfaring med forum stuff.Usually jeg bare gennemse mange fora og undertiden løs styr på hvad jeg faktisk gik der så i ikke at holde fast ved mine vigtigste ophold , var lige rigelig distractions.I 'd ende søger en anden gang igen, ligesom jeg er helt lost.Yeah, dens en tur Jeg ved endelig at få hænge af stuff.Guess ting bare nogle at vænne too.Nice forum her. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Jeg er glad Jeg kan godt lide layoutet alle de oplysninger, på grundlag af de vigtigste side er en fantastisk idé og meget nyttigt, bare elsker smileys ", selv gør mig grine "Jeg tror jeg vil være her ganske lidt, dens en mine oplysninger og en meget sted, du har gjort og gør et stort stykke arbejde Admin / Mods. |
|
| |||
| |||
| Tak! |
|
| |||
| |||
| I `m tilfredse bortset fra to ting. 1) de annoncer 2) når I `m væk fra pc for et stykke tid, det siger jeg nødt til at logge ind i, og det er virkelig p-ring mig ud så kan du gerne lægge en log i timeren ved nok om forum for, hvor længe vi / jeg ønsker at være logget på, tak. tak. |
|
| |||
| |||
| Citat:
2 - Hvis du er ved at blive logget ud af, at det er din pc, jeg ophold logget ind hele dagen hver dag. Tak. |
|
| |||
| |||
| 1) NaH din okay ![]() 2) kan `t se, hvordan jeg være logget ind på andre fora. |
|
| |||
| |||
| Prøv at tømme dine cookies derfra. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Godt nytår til alle! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 januar 2009 04:38 |
| Happy Halloween Alle! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1 november 2008 18:32 |
| Glad for at være her! | DCustomComputers | Indføre Yourself Her | 9 | 11. sep 2008 08:31 |
| Glad for at være her | mtags244 | Indføre Yourself Her | 3 | 7 januar 2008 19:45 |
| Godt nytår til alle. | Chandler | Indføre Yourself Her | 4 | 2 januar 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |