![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se tapahtuu, kun se tapahtuu.
| |||
| |||
| Ya, että on järkevää. |
|
| |||
| |||
| Tähän asti kaikki on hyvin puolellani Olen happy.Just edelleen käsittelyssä paljon ja saada kokemusta foorumi stuff.Usually äsken selata monilla foorumeilla ja joskus löysä seurata, mitä todella oli siellä kuin ei tarttuisi tärkeimmistä oleskelua , oli vain runsaasti distractions.I d lopulta etsivät toisen kerran uudelleen kuten olen täysin lost.Yeah, sen matkan Tiedän vihdoin saada roikkua ja stuff.Guess asiat vain saada tottua too.Nice foorumi täällä. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
|
| |||
| |||
| Olen onnellinen Pidän layout kaikki tiedot sijaintipaikkakunnasta pääsivulla on hieno ajatus, ja erittäin hyödyllinen, vain rakastavat hymiöitä "jopa saa minut nauramaan "Uskon, että olemme täällä melko vähän, sen kaivoksessa tietojen ja hyvin paikka, olette tehneet ja tekevät paljon työtä Admin / Mods. |
|
| |||
| |||
| Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Olen tyytyväinen lukuun ottamatta kahta asiaa. 1) mainokset 2), kun i `m päässä kpl jonkin aikaa sanotaan i on kirjauduttava takaisin ja tämä on todella p-Ing minut pois niin voi haluat esittää kirjautua ajastin vehje on foorumi, kuinka kauan me / i haluavat pysyä kirjautuneena, kiitos. kiitos. |
|
| |||
| |||
| Quote:
2 - Jos olet kirjautunut ulos on PC, i pysyä kirjautuneena sisään koko päivän joka päivä. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| 1) nah teidän kunnossa ![]() 2) voi `t miten i pysyä kirjautuneena sisään muilla foorumeilla. |
|
| |||
| |||
| Kokeile tyhjennys evästeet sitten. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onnellista Uutta Vuotta kaikille! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 Jan 2009 04:38 |
| Happy Halloween Kaikki! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1. marraskuu 2008 18:32 |
| On ilo olla täällä! | DCustomComputers | Esittele itsesi Täällä | 9 | 11. Sep 2008 08:31 |
| On ilo olla täällä | mtags244 | Esittele itsesi Täällä | 3 | 7. Jan 2008 19:45 |
| Onnellista Uutta Vuotta kaikille. | Chandler | Esittele itsesi Täällä | 4 | 2. Jan 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |