![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zal er gebeuren wanneer het gebeurt.
| |||
| |||
| Ya, dat is logisch. |
|
| |||
| |||
| Tot nu toe zo goed aan mijn kant ben ik happy.Just nog lezen van een partij en om de ervaring van het forum stuff.Usually Ik bladeren vele forums en soms losse track van wat ik eigenlijk ging er zo in het niet vasthouden aan mijn belangrijkste verblijf , waren net voldoende distractions.I "d eindigt op zoek naar een andere keer weer alsof ik helemaal lost.Yeah, haar een reis weet ik eindelijk onder de knie krijgen van stuff.Guess dingen net een beetje wennen too.Nice forum hier. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Ik ben blij Ik hou van de lay-out alle informatie die aan de basis van de belangrijkste pagina is een geweldig idee en heel nuttig, maar hou van de smiley's "ook makes me laugh "Ik denk dat ik zal hier een beetje, zijn een bron van informatie en een zeer plaats, u heeft gedaan en doet goed werk Admin / Mods. |
|
| |||
| |||
| Bedankt! |
|
| |||
| |||
| Ik ben blij met uitzondering van twee dingen. 1) de advertenties 2) wanneer i `m van de pc een tijdje hij zegt dat ik terug in te loggen en dit is echt p-ing me off zo kan je een log in timer thingy op het forum voor hoe lang we / ik wil dat je blijft ingelogd op, alstublieft. bedankt. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
2 - Indien u wordt afgemeld bij het uw pc, ik blijf ingelogd hele dag elke dag. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| 1) nah uw alright ![]() 2) kan niet zien hoe ik blijf ingelogd op andere fora. |
|
| |||
| |||
| Probeer het legen van uw cookies dan. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Happy New Year to all! | evilfantasy | Off Topic Discussie | 10 | 15 Jan 2009 04:38 |
| Alle Happy Halloween! | KanoakaVirus | Off Topic Discussie | 10 | 1 Nov 2008 18:32 |
| Blij om hier te zijn! | DCustomComputers | Introduceer jezelf hier | 9 | 11 sep 2008 08:31 |
| Blij om hier te zijn | mtags244 | Introduceer jezelf hier | 3 | De 7 januari 2008 19:45 |
| Happy New Year voor iedereen. | Chandler | Introduceer jezelf hier | 4 | De 2 januari 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |