![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil skje når det skjer.
| |||
| |||
| Ya, som gir mening. |
|
| |||
| |||
| Så langt så bra på min side jeg happy.Just fortsatt leser mye og får erfaring i forum stuff.Usually jeg bare bla mange fora og noen ganger taper rede på hva jeg faktisk gikk det så er ikke fast til min hovedkonto opphold , var bare god distractions.I ville ende opp som søker en annen gang igjen som om jeg helt lost.Yeah, sin tur Jeg vet endelig får henge av stuff.Guess ting bare får noen få brukt too.Nice forum her. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Jeg er glad Jeg liker utformingen all informasjon på undersiden av hovedsiden er en fantastisk idé, og veldig nyttig, bare elsker smileys "selv får meg til å le "Jeg tror jeg vil være her mye, dets Bergverk av informasjon og et svært sted, du har gjort og gjør en god jobb Admin / Modifikasjon. |
|
| |||
| |||
| Takk! |
|
| |||
| |||
| I `m glad bortsett fra to ting. 1) annonsene 2) når jeg `m vekk fra pc på en stund står det at jeg har logget deg på, og dette er virkelig p-ing meg så kan du gjerne legge en logg inn timeren thingy på forumet for hvor lenge vi / jeg ønsker å være logget på, takk. takk. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
2 - Hvis du blir logget av det er din PC, jeg være pålogget i hele dagen hver dag. Takk. |
|
| |||
| |||
| 1) Nei din alright ![]() 2) kan ikke se hvordan jeg blir logget inn på andre fora. |
|
| |||
| |||
| Prøv tømming informasjonskapslene da. |