![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer att hända när det händer.
| |||
| |||
| Ya, det är logiskt. |
|
| |||
| |||
| Hittills så bra på min sida Jag happy.Just fortfarande läser mycket och få erfarenhet av forum stuff.Usually jag bara bläddra i många forum och ibland lös reda på vad jag egentligen åkte dit för så att inte hålla fast vid min huvudsakliga vistelse har bara gott distractions.I skulle hamna söker en annan gång gillar jag helt lost.Yeah, dess en resa vet jag äntligen få hänga av stuff.Guess saker som bara några få som används too.Nice forum här. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Jag är glad Jag gillar layouten all information på grund av de viktigaste sidan är en bra idé och mycket användbara, bara älskar smileys "även får mig att skratta "Jag tror att jag kommer vara här en hel del, dess en gruva av information och en mycket plats, ni har gjort och gör ett bra jobb Admin / Mods. |
|
| |||
| |||
| Tack! |
|
| |||
| |||
| Jag är nöjd bortsett från två saker. 1) annonserna 2) när jag "m ifrån datorn en stund säger jag måste logga in igen och det är verkligen p-Ing mig så kan ni vill lägga en logga in timern sak på forum för hur länge vi / jag vill stanna inloggad, tack. tack. |
|
| |||
| |||
| Citat:
2 - Om du har loggat ut det är datorn jag vara inloggad under hela dagen varje dag. Tack. |
|
| |||
| |||
| 1) Nej din okej ![]() 2) kan inte se hur jag vara inloggad på andra forum. |
|
| |||
| |||
| Försök att tömma dina cookies sedan. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gott nytt år till alla! | evilfantasy | Off Topic Discussion | 10 | 15 januari 2009 04:38 |
| Happy Halloween Alla! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 10 | 1 november 2008 18:32 |
| Glad att vara här! | DCustomComputers | Presentera dig här | 9 | 11 sep 2008 08:31 |
| Glad att vara här | mtags244 | Presentera dig här | 3 | 7 januari 2008 19:45 |
| Gott Nytt År till alla. | Chandler | Presentera dig här | 4 | 2 januari 2008 17:38 |
| Thread Tools | |
| |