![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Eilen illalla ja juuri tänään, kun napsautan minun nopea yhteys tähän sivustoon saan osoitetta ei löytynyt. Tänään (kirjaimellisesti noin 5 minuuttia sitten), kun sain viestin, I kirjoitetaan www.computer-juice.com ja sai outo sivu sanomalla verkkotunnus ei ole käytetty Toivoisin rekisteröidä se lol. Mikä antaa? |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, muutaman ongelmia palvelimelle. Olisi ok nyt, muutama dns myös ongelmia niin nollaamalla modeemi, punastelu dns-ja clearingpalvelut cache / reboot pitäisi lajitella sitä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep, olen vain onnistunut saamaan takaisin.
|
| |||
| |||
| Joo ihmettelin, mistä oli kysymys .. Haluan ensin oli sitä muutaman päivän ajan, mutta antoi sen jälkeen, kun muutaman minuutin, sitten viime yönä / ilta (GMT) En voinut päästä lainkaan: surullinen: Fine tänä aamuna kuitenkin jääneet nähdä sininen ja harmaa on kotisivuni
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelmia Gmail-sivustolla ja lähettää liitetiedostoja | brandoncrossman | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 27. toukokuuta 2009 03:52 |
| Google Webmaster Central - Sivuston vahvistaminen (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 24th Jan 2009 00:30 |
| Hei kaikille Olen uusi sivusto | madeline992 | Esittele itsesi Täällä | 7 | 28. marraskuu 2007 16:38 |
| Uusi tähän sivustoon | JMetters | Esittele itsesi Täällä | 5 | 6. Aug 2007 10:56 |
| Thread Tools | |
| |