![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Gisteravond en net weer vandaag, als ik klik op mijn snelle link naar deze site krijg ik URL niet gevonden. Vandaag (letterlijk ongeveer 5 minuten geleden) nadat ik het bericht, ik getypt in www.computer-juice.com en heb een raar pagina zegt het domein werd niet gebruikt zou ik graag willen registreren lol. Wat geeft? |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, weinig problemen met de server. Moet worden ok nu, enkele dns problemen te resetten, zodat uw modem, blozen dns en clearing cache / reboot moet sorteren.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep, ik heb net in geslaagd om weer op.
|
| |||
| |||
| Ja, ik vroeg me af wat er aan de hand was .. Ik voor het eerst had hij een paar dagen terug, maar dat gaf op na een paar minuten, dan afgelopen nacht / 's avonds (GMT) kon ik niet krijgen op alle: triest: Fijn vanmorgen al, gemiste zien blauw en grijs op mijn homepage
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met Gmail-site en het verzenden van bijlagen | brandoncrossman | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 27 mei 2009 03:52 |
| Google Webmaster Central - Site Keuring (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, Hosting & SEO | 8 | 24 Jan 2009 00:30 |
| Hallo iedereen Ik ben nieuw op site | madeline992 | Introduceer jezelf hier | 7 | 28 nov 2007 16:38 |
| Nieuw op deze site | JMetters | Introduceer jezelf hier | 5 | De 6 augustus 2007 10:56 |
| Thread Tools | |
| |