![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I går kveld og kun igjen i dag, når jeg klikker meg rask link til denne siden får jeg URL ikke funnet. I dag (bokstavelig ca 5 minutter siden) etter at jeg fikk meldingen, jeg skrev inn i www.computer-juice.com og fikk en merkelig siden sier domenet ikke ble brukt ville jeg liker å registrere det lol. Hva gir? |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, få problemer med serveren. Skal være ok nå, få dns problemer for så nullstille modemet, Flushing dns og clearing cache / reboot bør sortere det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, jeg har bare klart å komme tilbake på.
|
| |||
| |||
| Ja, jeg lurte på hva som skjer .. I første var det et par dager tilbake, men det ga i etter noen minutter, deretter i natt / kveld (GMT) Jeg kunne ikke komme på i det hele tatt: trist: Fin denne morgenen skjønt, ubesvarte se blå og grå på min hjemmeside
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemer med gmail nettstedet og sende vedlegg | brandoncrossman | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 27 mai 2009 03:52 |
| Google Webmaster Central - Områdebekreftelse (Freewebs site) | jsh4 | Web Design, hosting & SEO | 8 | 24 januar 2009 00:30 |
| Hei alle sammen jeg er ny på webområdet | madeline992 | Presenter deg selv her | 7 | 28 nov 2007 16:38 |
| Ny til dette nettstedet | JMetters | Presenter deg selv her | 5 | 6 august 2007 10:56 |
| Thread Tools | |
| |