![]() |
|
| |||
| |||
| Selv om i HJT Jeg klikkede på "upload til Trend Micro" knappen, og det er knyttet mig til dette websted: http://hjt-data.trend-braintree.com/...report=6550626 På webstedet har en liste over de fora, der kan håndtere med HJT logs. Der er også et link til at sende TrendMicro et link til "fora, der ikke er angivet." Da evilfantasy synes at være lidt af en legende på dette kan det være værd at tilføje Computer-Juice til listen over fora, kan hjælpe med google hits osv. Bare en tanke til Dave og Evilfantasy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice idé, tak, værdsat.
| |||
| |||
| Der er en masse gode oplysninger dér. Hvornår Merijn sælges HJT til TrendMicro flertallet af malware bekæmpelse samfund blev støttet af hans beslutning, men så oprørt ved Trend tilføje "Analyze Denne" knappen. Læse HijackThis nu er spyware? på WhattheTech blog. Husk, at WhattheTech anvendes til at være Tom Coyote fora som var den officielle Hijackthis hjælpe forum, indtil HJT blev solgt. |
|
| |||
| |||
| En anden bemærkning. Det kan være svært at komme på denne liste. Alle disse er ASAP medlem fora (Alliance of Security Analysis Professionals). ASAP er sådan ligesom en sorority. Du er nødt til at have referencer, pass anvendelsen standarder, er enige om at det ASAP charter osv. osv. ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 20. apr 2008 10:13 |
| Best gratis hjemmeside for at oprette et websted? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Link problem | redvet | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 18 april 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |