![]() |
|
| |||
| |||
| Terwijl in HJT Ik klikte op de "uploaden naar Trend Micro" knop, en het verband me naar deze website: http://hjt-data.trend-braintree.com/...report=6550626 Op de website heeft een lijst van de fora die kunnen omgaan met met HJT logs. Er is ook een link te sturen TrendMicro een link naar "fora die niet zijn vermeld." Aangezien evilfantasy lijkt een beetje een legende op dit zou het de moeite waard zijn om de toevoeging van computer-Juice aan de lijst van forums, kunnen helpen met Google hits enz. Gewoon een gedachte voor Dave en Evilfantasy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leuk idee, dank u, op prijs gesteld.
| |||
| |||
| Er is veel goede informatie daar. Wanneer Merijn verkocht HJT te TrendMicro de meerderheid van de malware bestrijden gemeenschap is voorstander van zijn beslissing, maar dan verontwaardigd door Trend toevoeging van de "analyseren" knop. Lezen HijackThis is spyware? op de WhattheTech blog. Houd er rekening mee dat WhattheTech vroeger de Tom Coyote forums die de officiële HijackThis help forum, tot HJT werd verkocht. |
|
| |||
| |||
| Een andere noot. Het is misschien moeilijk te krijgen op die lijst. Al die zijn ASAP lid fora (Alliance of Security Analysis Professionals). ASAP is een soort als een vrouwenclub. Je moet referenties, passeren de toepassing normen, instemmen met de ASAP Handvest enz. enz. ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, spyware & Security | 4 | 20 apr 2008 10:13 |
| Beste gratis website voor het hosten van een website? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 Jan 2008 11:58 |
| Link probleem | redvet | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 18 apr 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |