![]() |
|
| |||
| |||
| Mens i HJT Jeg klikket på "Last opp til Trend Micro"-knappen, og det knyttet meg til denne nettsiden: http://hjt-data.trend-braintree.com/...report=6550626 På nettsiden har en liste over fora som kan håndtere med HJT loggene. Det er også en link til å sende TrendMicro en link til "fora som ikke er oppført." Seende som evilfantasy synes å være litt av en legende på dette kan det være verdt å legge Computer-Juice til listen over fora, kan bidra med google treff etc. Bare en tanke for Dave og Evilfantasy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fin idé, takk, takk.
| |||
| |||
| Det finnes mye god informasjon der. Når Merijn solgt HJT til TrendMicro mesteparten av malware bekjempelse samfunnet var støttende for hans avgjørelse, men så irritert av Trend legge "Analyser dette"-knappen. Lese HijackThis er nå spyware? på WhattheTech bloggen. Husk at WhattheTech som lenge Tom Coyote fora som var den offisielle Hijackthis hjelpe forum, inntil HJT ble solgt. |
|
| |||
| |||
| Et annet notat. Det kan være vanskelig å komme på den listen. Alle disse er ASAP medlem fora (Alliance of Security Analysis Professionals). ASAP er liksom som en sorority. Du må ha referanser, pass programmet standarder, samtykker til ASAP Charter etc. etc. ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 20 april 2008 10:13 |
| Best gratis nettsted for hosting et nettsted? | mxmad32 | Web Design, hosting & SEO | 9 | 10 januar 2008 11:58 |
| Link problem | redvet | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 18 april 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |