![]() |
|
| |||
| |||
| Även i HJT Jag klickade på "Ladda upp till Trend Micro" och kopplade mig till denna webbplats: http://hjt-data.trend-braintree.com/...report=6550626 På webbplatsen har en lista med forum som kan behandla med HJT loggar. Det finns också en länk för att skicka TrendMicro en länk till "forum som inte finns." Eftersom evilfantasy verkar vara lite av en legend på detta kan det vara värt att lägga Dator-juice till listan av forum, skulle kunna bidra med google träffar etc. Bara en tanke för Dave och Evilfantasy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice idé, tack, uppskattas.
| |||
| |||
| Det finns mycket bra information där. När Merijn säljs HJT till TrendMicro majoriteten av sabotageprogram kämpar gemenskapen stöder hans beslut men sedan upprörda av Trend tillägget "Analysera här"-knappen. Läsa HijackThis är spionprogram? vid WhattheTech blogg. Tänk på att WhattheTech brukade vara Tom Coyote forum som var den officiella HijackThis hjälpa forum fram till HJT såldes. |
|
| |||
| |||
| En annan anmärkning. Det kan vara svårt att få på denna lista. Alla dessa är ASAP medlem forum (Alliance of Security Analysis Professionals). ASAP är sådan som en KVINNOFÖRENING. Du måste ha referenser, vidarebefordra ansökan standarder, komma överens om ASAP stadga osv osv ... |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Link Alert | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 20 april 2008 10:13 |
| Bästa gratis hemsida för en webbplats? | mxmad32 | Web Design, Hosting & SEO | 9 | 10 januari 2008 11:58 |
| Link problem | redvet | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 18 april 2007 07:12 |
| Thread Tools | |
| |