mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Hot Deals afdeling

Reply

Thread Tools
Old 22 okt 2006, 07:15
Lid Fractie

Default Hot Deals afdeling

Het zou gaaf zijn om een winkel-sectie of een hot deals gedeelte waar mensen kunnen praten over de koopjes ze of de handel shopping ervaringen. Je kan nooit verkeerd gaan met winkelen!

Wat denk je, zou dit een goed idee?
Old 15 december 2006, 14:40
Nieuw Lid Fractie

Altijd een goed idee om uw gelegenheidsaankopen koopt met anderen! Ik hou van je manier van denken. : D

Lisa
Old 17 maart 2007, 19:27
Lid Fractie

Ik denk dat het een goed idee, maar is dit niet te zijn een gemeenschap over computers? Dit is in principe net zoals het toevoegen van een forum over katten op een community over koeien! Ik ben van mening dat deze gemeenschap heeft veel meer te bieden maar ik heb niet echt denk dat het moet ineens worden omgezet in een gemeenschap over alles en alles!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Beste deals, garanties, de duurzaamheid op laptops? mr0624 Laptops, Mobiles & PDA's 2 17 nov 2008 20:19
Ik hoop im in de juiste rubriek? christine154 Algemene programmatuurnoot Chat 2 12 mrt 2008 12:59
Hulp met DEP (Niet zeker of Recht afdeling) ViKz Algemene programmatuurnoot Chat 8 29e sep 2007 15:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.