![]() |
|
| |||
| |||
| Het zou gaaf zijn om een winkel-sectie of een hot deals gedeelte waar mensen kunnen praten over de koopjes ze of de handel shopping ervaringen. Je kan nooit verkeerd gaan met winkelen! Wat denk je, zou dit een goed idee? |
|
| |||
| |||
| Altijd een goed idee om uw gelegenheidsaankopen koopt met anderen! Ik hou van je manier van denken. : D Lisa |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat het een goed idee, maar is dit niet te zijn een gemeenschap over computers? Dit is in principe net zoals het toevoegen van een forum over katten op een community over koeien! Ik ben van mening dat deze gemeenschap heeft veel meer te bieden maar ik heb niet echt denk dat het moet ineens worden omgezet in een gemeenschap over alles en alles! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beste deals, garanties, de duurzaamheid op laptops? | mr0624 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 17 nov 2008 20:19 |
| Ik hoop im in de juiste rubriek? | christine154 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 12 mrt 2008 12:59 |
| Hulp met DEP (Niet zeker of Recht afdeling) | ViKz | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 29e sep 2007 15:08 |
| Thread Tools | |
| |