mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Community News & Chat

Register

Hot Deals Section

Reply

Thread Tools
Old 22 oktober 2006, 07:15
Medlem Group

Default Hot Deals Section

Det ville vært kult å ha en shopping-delen eller en varm avtaler delen der folk kan snakke om gode kjøp de har, eller handel shopping opplevelser. Du kan aldri gå galt med shopping!

Hva tror du, ville dette være en god idé?
Old 15nde 2006, 14:40
New Member Group

Alltid en god ide å dele røverkjøp kjøper med andre! Jeg liker din måte å tenke på. : D

Lisa
Old 17nde 2007 Mar, 19:27
Medlem Group

Jeg tror at det er en god idé, men er ikke dette ment å være et fellesskap om datamaskiner? Dette er utgangspunktet som å legge et forum om katter på fellesskapet om kyr! Jeg føler at dette fellesskapet har mye mer å tilby, men jeg ikke tror at det skal plutselig bli omgjort til et fellesskap om alt og alt!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Beste tilbud, garantier holdbarhet på bærbare datamaskiner? mr0624 Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 17 nov 2008 20:19
Jeg håper im i høyre del? christine154 General Software Chat 2 12 mars 2008 12:59
Hjelp med DEP (Ikke sikker på om Høyre seksjon) ViKz General Software Chat 8 29. sep 2007 15:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.