mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Gemenskapen Nyheter & Chat

Register

Hot Deals avsnitt

Reply

Thread Tools
Old 22 oktober 2006, 07:15
Ledamot Gruppen

Default Hot Deals avsnitt

Det skulle vara coolt att ha en shopping sektion eller en varm behandlar avsnitt där man kan tala om låga priser de har, eller handeln shopping erfarenheter. Du kan aldrig gå fel med shopping!

Vad tror ni, skulle detta vara en bra idé?
Old 15 december 2006, 14:40
New Member Group

Alltid en bra idé att dela med dig av dina fynd köper med andra! Jag gillar ditt sätt att tänka. : D

Lisa
Old 17 mars, 2007, 19:27
Ledamot Gruppen

Jag tror att det är en bra idé men är inte detta tänkt att vara en gemenskap om datorer? Detta är i princip som att lägga ett forum om katter på en community om kor! Jag anser att detta har mycket mer att erbjuda men jag tror faktiskt inte att det plötsligt förvandlas till en gemenskap om allt och allt!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Bästa erbjudanden, garantier, hållbarheten på bärbara datorer? mr0624 Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 2 17 november 2008 20:19
Jag hoppas im i rätt avsnitt? christine154 General Software Chat 2 12 mars 2008 12:59
Hjälp med DEP (inte säker på om Rätt §) ViKz General Software Chat 8 29 sep 2007 15:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.