![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Napsautin nappia jossa lukee "Muokkaa" (ja kun hovered yli muokata tai poistaa, mutta ei löydä poistopainikkeen!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et voi. Miksi whats väärin?
| |||
| |||
| Toisessa säikeen olen puoli valmiin vastauksen ja vahingossa napsautit post - niin tehnyt kaksinkertaisen lähettämistä - kyseessä on enemmänkin "osat luettelosta Oma tietokone" tai summat kuten säiettä. Olen edited niin se on vain tyhjä, mutta jos voisi poistaa sen sitten se olisi siistiä. Cheers Dave! Tom |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, tekevät sen nyt, kiitos kohti sitä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi et vain muokkaa postitse ja jatkaa kirjoittamista?
| |||
| |||
| Thingie, koska en tajunnut ennen kuin olin valmis. |
|
| |||
| |||
| Ah, ok |
|
| |||
| |||
| Dave, olen tehnyt sen kerran - voit päästä eroon please? Kiitos http://www.computer-juice.com/forums...ny-vaio-18843/ |
|
| |||
| |||
| Tehty. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitä tiedostoja voin poistaa | bluevin123 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 6. joulukuu 2008 07:12 |
| Miten voin poistaa tämän? | bol1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 21. Jan 2008 11:29 |
| Poista Spyshredder | Tinkerbell | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 13 | 8. Lokakuu 2007 22:07 |
| PLEASE HELP! ei voi poistaa huono tiedosto!? | Canadian2199 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 11. Sep 2007 03:59 |
| Ei voi poistaa viruksen | Matt999 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 4. Sep 2006 09:20 |
| Thread Tools | |
| |